امام جمعه نیشابور عنوان کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت جوانان نخبه بسیجی

حجت‌الاسلام «یعقوبی» گفت: با توجه به راهبردی که بسیج در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی اتخاذ کرده که براساس آن سعی در حل معضلات و محرومیت‌زدایی دارد لذا باید نگاه ویژه‌ای به جوانان نخبه بسیجی شود چراکه با بهره‌گیری از این ظرفیت، پیشرفت و آبادانی کشور سرعت بیشتری خواهد گرفت.
کد خبر: ۴۹۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ - 21November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، به مناسبت هفته بسیج سرهنگ پاسدار «علیرضا نیک‌یاد» فرمانده سپاه ناحیه نیشابور به‌همراه جمعی از بسیجیان و روسای ادارات با حجت‌الاسلام «سیدقاسم یعقوبی» امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام یعقوبی در این دیدار با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج به‌عنوان مدرسه عشق، صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی و همچنین خدمت به مردم را به شاگردان این مکتب می‌آموزد.

وی با بیان اینکه بسیجیان برای جلب رضایت الهی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، افزود: بسیج میعادگاه انسان‌هایی است که در سایه آموزه‌های دینی رشد کرده و در سایه خدمت به جامعه رشد و تکامل یافته‌اند.

امام جمعه نیشابور خاطرنشان کرد: همه ارزش‌ها و مفاهیمی که برای پرورش و تعالی یک فرد نیاز است در فرهنگ بسیجی وجود دارد و با تأسی به این فرهنگ می‌توان جامعه را در برابر بسیاری از مخاطرات بیمه کرد.

یعقوبی در ادامه با بیان اینکه شهدا بهترین الگوی بسیجیان هستند، بیان داشت: جامعه آنگونه که باید نسبت به سیره شهدا شناخت پیدا نکرده است؛ بر همین اساس باید با سرلوحه قرار دادن سبک زندگی شهیدان به‌عنوان الگوهای عملی ایثار و ازخودگذشتگی در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سازندگی جامعه گام برداریم.

وی تصریح کرد: با توجه به راهبردی که بسیج در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی اتخاذ کرده و براساس آن سعی در حل معضلات و محرومیت‌زدایی دارد؛ بر همین اساس باید نگاه ویژه‌ای به جوانان نخبه بسیجی صورت بگیرد چراکه با بهره‌گیری از این ظرفیت، پیشرفت و آبادانی کشور سرعت بیشتری خواهد گرفت.

امام جمعه نیشابور با بیان اینکه همه اقشار باید در بسیج نقش‌آفرین باشند تأکید کرد: بسیجیان از ابتدای تشکیل بسیج تا به امروز در عرصه امنیت، مجاهدت‌های بی‌نظیری داشته‌اند که موجب ناکامی دشمن را در اجرای سیاست‌های خصمانه‌اش شده است، لذا بسیجیان همواره باید نسبت به توطئه‌های دشمن آگاهی کسب کنند و از سوی دیگر باید مراقب جریان نفوذی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار