جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

قدرشناسی مردم از خدمات پلیس مایه افتخار ناجاست

سردار «قربان‌زاده» گفت: همدلی و دعای خیر مردم و خانواده شهدا توفیق ما را در خدمت‌رسانی به شهروندان و نظام اسلامی ارتقا داده و قدرشناسی مردم نسبت به خدمات پلیس باعث افتخار کارکنان ناجا شده است.
کد خبر: ۴۹۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ - 23November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «ابراهیم قربان‌زاده» جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در آئين تكريم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بجستان اظهار داشت: همدلی و دعای خیر مردم و خانواده شهدا توفیق ما را در خدمت‌رسانی به شهروندان و نظام اسلامی ارتقا داده است و آنچه كه امروز شاهد آن هستیم قدرشناسی مردم نسبت به خدمات پلیس است که این مهم مایه افتخار کارکنان ناجا است.

وی افزود: همانگونه که جلب رضایت خداوند در گرو جلب رضایت مردم است ما نيز بايد بدون هرگونه منت و با تلاش شبانه روزی به مردم عزيز خدمت کنيم چراکه ما هرچه داریم از ثمره خون شهدا و دعای خیر خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مردم عزیز ماست.

جانشين فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پليس، نیرویی متعهد به ولايت فقيه و پاسدار حرمت خون شهیدان و خدمتگزار به جامعه و ملت شريف ايران است. مردمی که همیشه در صحنه حضور دارند و از پیروزی انقلاب پای کار بودند و در برابر سختی‌ها و ناملایمات و تهدیدات صحنه را خالی نکردند شایسته خدمتگزاری هستند.

وی بیان داشت: امروز به کوری چشم دشمنان و منافقان کوردل امنیت پایدار در جامعه اسلامی ایران حاکم است و این مهم با همدلی همه نیروهای مسلح و هوشیاری مردم و دعای خیر خانواده شهدا محقق شده است.

قربان‌زاده با بيان اين که ارتقا امنيت در جامعه و در فضای مجازی مسئولیت مهمی است که پلیس بر عهده دارد، گفت: در شرایط سخت کرونا و اجرای محدودیت‌ها، پلیس هم در کنار مدافعان سلامت و مردم با اجرای محدودیت‌ها اعم از تردد در شهر و جاده، محدودیت مراسم مذهبی و بسته شدن اماکن مقدس و حرم رضوی با حضور ۱۰۰ درصدی نیروها توانست امنیت خوبی را فراهم کند که موجب رضایتمندی مردم و مسئولان بود.

سردار قربان‌زاده در پايان اين مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ «حسن آزادیخواه» فرمانده پیشین انتظامی بجستان، سرهنگ «احمد شهنواز» را به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها