پدر شهید احمدی روشن:

لازمه مقاومت در برابر استکبار، برخورداری از روحیه انقلابی است

«احمدی روشن» گفت: نباید به جریان خاص سیاسی گرایش داشته باشیم؛ باید انقلابی باشیم تا بتوانیم در مقابل آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۴۹۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰ - 26November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سرخس با عنوان «شکوه اقتدار» با حضور «رحیم احمدی روشن» پدر دانشمند هسته‌ای شهید مصطفی احمدی روشن در مسجد امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

احمدی روشن در این مراسم اظهار داشت: امروز منویات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی عالم‌گیر شده است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران امروز الگوی ملت‌های آزاده دنیا هستند، گفت: امروز ملتی مقاوم‌تر و شهیدپرورتر از ایران در کره خاکی نداریم؛ امروز چشم و گوش ملت ایران اسلامی به اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی دوخته شده است.

احمدی روشن با تأکید بر اینکه ملت ایران از هیچ مجاهدتی در راه خدا دریغ نکرده، گفت: ملت ایران بعد از ۴۲ سال همچنان پشت سر انقلابی که ثمره مجاهدت شهدا و ایثارگران است ایستاده‌ و پرچم این انقلاب را به دست امام زمان (عج) خواهد داد.

پدر شهید احمدی روشن در ادامه با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی هم آمر و هم عامل به انقلابی بودن هستند، ابراز داشت: کمبودها و کم‌کاری‌ها در کشور و ضعف‌ها مربوط به سوء‌مدیریت برخی مدیران است.

وی اضافه کرد: نباید به جریان خاص سیاسی گرایش داشته باشیم؛ باید انقلابی باشیم تا بتوانیم در مقابل آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی ایستادگی کنیم.

احمدی روشن تصریح کرد: اگر انقلابی باشیم، زیر چتر استکبار جهانی نمی‌رویم؛ اولین ویژگی مدیران ما باید انقلابی بودن باشد و نباید از حضور در بین مردم واهمه داشته باشند.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن ادامه داد: رئیس جمهور اسلامی ایران یک فرد پرتحرک و انقلابی است که کمر همت بسته تا کشور را از پیج تاریخی عبور دهد. شانه ملت انقلابی ایران را نباید زیر بیرق استکبار برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها