نماینده مجلس:

دانشجویان استکبارستیزی را از مسئولان طلب کنند

زاهدی با بیان اینکه استکبارستیزی و عدالت‌خواهی از مهم‌ترین ویژگی‌های جنبش‌های اصیل دانشجویی است، گفت: با استکبارستیزی هم از ظرفیت‌های داخلی استفاده می‌شود و هم کشور به معنای واقعی به استقلال می‌رسد.
کد خبر: ۴۹۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ - 07December 2021

دانشجویان استکبار ستیزی را از مسئولان طلب کنند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدمهدی زاهدی» عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی ضمن گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو به‌ویژه یاد سه شهید روز دانشجو شهیدان مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی و آذر شریعت‌رضوی، اظهار داشت: ۱۶ آذر یک روز نیست بلکه یک تفکر و جریان همیشگی است که در دانشگاه‌های کشور باید ادامه داشته باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما همواره باید قدردان شهدایی باشیم که برای مبارزه با استکبار، جان خود را فدای ملت کردند، افزود: خون این عزیزان باعث کاشت نهالی شد که این نهال چندین سال بعد در آن سوی مرزها، یعنی آفریقا، آمریکای جنوبی و سایر نقاط جهان رشد کرد و باعث شد بسیاری از مظلومان جهان، علیه دشمنان قد علم کنند.

وی با تأکید بر اینکه استکبارستیزی همواره باید سرلوحه جریانات دانشجویی و انقلابی باشد، اضافه کرد: چنانچه بخواهیم به سعادت اخروی و دنیوی برسیم باید عَلم استکبارستیزی را برافراشته نگه‌داریم و این موضوع مطالبه همیشگی ما از دولتمردان باشد تا از این مسیر کشور به استقلال واقعی و خودکفایی دست یابد.

 نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: با استکبارستیزی از همین طریق، می‌توان از ظرفیت‌ها و داشته‌های منابع انسانی و منابع خدادادی طبیعی داخلی استفاده و این ظرفیت‌های غیرفعال را فعال کنیم.

زاهدی اضافه کرد: بنابراین امروز مسئولیت سنگینی بر دوش دانشجویان است تا عدالت طلبی و استکبارستیزی را از مسئولان مطالبه کنند و بتوانند نقش خود را به‌خوبی در جامعه ایفا کنند این ویژگی‌ها از ویژگی‌های جنبش‌های اصیل دانشجویی است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها