مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

نماز نجات دهنده جامعه از شر توطئه‌های نرم دشمن است

حجت الاسلام «رعایتی» گفت: نماز می‌تواند جامعه اسلامی را از شر تهدیدات، توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم نجات دهد.
کد خبر: ۴۹۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ - 08December 2021

نماز نجات دهنده جامعه از شر توطئه‌های نرم دشمن استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در اولین اجلاسیه نماز سپاه کربلا که با شعار «نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه است» در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، نماز را ستون دین دانست و اظهار داشت: نماز می‌تواند جامعه اسلامی را از شر تهدیدات، توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم نجات دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که به برکت انقلاب اسلامی این فریضه الهی در جامعه جاری است، افزود: نماز نجات دهنده انسان از شر آسیب‌های اجتماعی است.

حجت الاسلام رعایتی در ادامه توجه به فرهنگ نماز و ترویج اقامه و جایگاه آن را مهم‌ترین راهکار دست‌یابی به نهادینه سازی نماز در فرهنگ جامعه دانست و خاطرنشان کرد: توجه به فرهنگ و ترویج اقامه نماز رسالت مهم سپاه کربلا است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در همین رابطه اضافه کرد: سپاه کربلا در راستای ترویج فرهنگ نماز برنامه‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی متعددی را تدوین کرده است.

حجت الاسلام رعایتی در پایان سخنان خود به ساخت مساجد، خانه عالم و حسینیه‌ها، تجهیز نمازخانه‌ها در نواحی، پادگان ها، سایر نقاط مختلف و روستا‌ها توسط سپاه کربلا هم اشاره کرد و یادآور شد: در راستای ترویج و تقویت فرهنگ نماز ایده‌های موفق و خادمین و مسئولین پرتلاش در ترویج این فریضه الهی معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار