تجلیل از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان

قائم مقام مدیرکل و معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از ۱۷ دانش آموز پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان تقدیر کردند.
کد خبر: ۴۹۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ - 14December 2021

تجلیل از دانش آموزان تحت حمایت پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس،  محمدمهدی اسماعیلی قائم مقام مدیرکل و حسین زمانیان معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از ۱۷ دانش آموز پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان با اهدای لوح تجلیل کردند.

زمانیان با ارائه گزارشی از پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری سال ۱۴۰۰، اظهار  داشت: در سال جاری از ۳۹۵ دانش آموز شرکت کننده در کنکور سراسری ۴۶ نفر در دوره‌های روزانه ومابقی در دوره‌های شبانه، غیر انتفاعی، علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۷ نفر در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده اند، خاطرنشان کرد: هدایت تحصیلی بر اساس استعداد و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان، سرآغازی برای کمک به موفقیت در تحصیل و کسب مشاغل عالی و توانمندسازی آنان است.

زمانیان با بیان اینکه هم اکنون در سطح استان تهران ۴۰۰ دانش آموز مستعد پایه دوازدهم و پشت کنکوری شناسایی شده اند، خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان تهران برای دانش‌آموزانی که در آستانه کنکور هستند با برخی از موسسات آموزشی قرار داد منعقد کرده است و بر اساس این قرارداد، دانش‌آموزان از دوره‌های آموزشی برای شرکت در کنکور سراسری بهره‌مند می‌شوند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران یادآور شد: با همکاری آموزش‌وپرورش شهر و شهرستان‌های استان تهران ۹۸۰ نفر از دانش‌آموزان واجد شرایط تحت حمایت این نهاد در استان تهران، دارای معدل بالای ۱۸ در مدارس هیئت‌امنایی و غیرانتفاعی در قالب طرح مدارس همدل ثبت‌نام و از برنامه‌های آموزشی پیش‌بینی‌شده در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده انتظار می‌رود میزان قبولی‌های دانش آموزان در دانشگاه دولتی از جمله دانشگاه فرهنگیان در کنکورسراسری سال ۱۴۰۱ چندین برابر افزایش یابد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها