برپایی میز خدمت جهادی در منطقه لاریجان آمل + تصاویر

میز خدمت جهادی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در مسجد حضرت ولی عصر (عج) شهر گزنک مرکز بخش لاریجان شهرستان آمل برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ - 17December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، میز خدمت جهادی عصر روز پنجشنبه (دیروز) با حضور نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه آمل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل به همراه مدیران کل آب و فاضلاب، محیط زیست، شرکت توزیع برق، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاونین ادارات کل ورزش و جوانان، شرکت گاز، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، منابع طبیعی و نمایندگان ادارات کل مخابرات و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران به همراه مدیران متناظر شهرستانی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آمل در مسجد حضرت ولی عصر (عج) شهر گزنک مرکز بخش لاریجان شهرستان آمل برگزار شد.

در این برنامه بخشدار، اعضای شورای اسلامی بخش، دهیاران و شورای اسلامی روستا‌ها به نمایندگی از مردم محلات خود و همچنین امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گزنک و با حضور مراجعین عمومی نسبت به طرح مشکلات و ارائه درخواست‌های خود پرداختند.

در این مراسم که با مرثیه‌سرایی ایام فاطمیه اول همراه بود نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه آمل و بخشدار لاریجان ضمن خیر مقدم‌گویی نسبت به مطالبه‌گری، پیگیری دستورات قبلی و ارائه مطالب جدید حاضر شدند.

سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران به عنوان مسئول برگزاری این برنامه گفت: در راستای تحقق طرح تحول محله مهدوی، بهره‌مندی مردم مناطق محروم و دوردست و مناطق آسیب‌دیده و کم‌برخوردار، میز‌های خدمت جهادی به منظور تسهیل، تسریع و اثربخش‌تر شدن خدمات ادارات به مردم عزیز در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

شعبانی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۰۰ برنامه میز خدمت با حضور ۶۰۰ اداره در سطح شهرستان‌های استان به مناسبت‌های مختلف برگزار و چنین برنامه استانی در سه شهرستان ساری، نکا و آمل اجرایی و برنامه ریزی شد تا در پنجشنبه‌های میز خدمت جهادی در تمامی نقاط محروم و آسیب دیده استان با همت اهالی، مسئولین محلی، شهرستانی و استانی برگزار شود.

وی افزود: مسادل و مشکلات محلات در قرارگاه محله مهدوی مطرح و به قرارگاه شهرستانی ارائه می‌شود و ضمن سطح‌بندی بهشی، شهرستانی و استانی نسبت به رفع آن اقدامات لازم به عمل می‌آید.

این مسئل بیان کرد: به همین منظور مشکلات استانی قبلاً برای مدیران استانی ارسال شده تا جهت پاسخ‌دهی نسبت به روند اقدامات انجام شده و حتی موضوعات جدیدی که در جلسه طرح می‌شود با آمادگی کامل در این برنامه جهادی حضور یابد.

شعبانی تصریح کرد: سیستم پیگیری مطالبات و خدمات در سه سطح بخش، ادارات شهرستان و ادارات کل استان با همت بسیج همان رده بایستی تا حصول نتیجه انجام بپذیرد.

برپایی میز خدمت جهادی در منطقه لاریجان آمل + تصاویر

برپایی میز خدمت جهادی در منطقه لاریجان آمل + تصاویر

برپایی میز خدمت جهادی در منطقه لاریجان آمل + تصاویر

برپایی میز خدمت جهادی در منطقه لاریجان آمل + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار