به‌همت کاروان هنری «روایت حبیب» صورت گرفت؛

رونمایی از سردیس شهید «قاسم سلیمانی» در گلزار شهدای بندرعباس

سردیس سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» به‌همت کاروان هنری «روایت حبیب» و با حضور جمعی از فرماندهان نظامی، انتظامی و مسئولان استان بوشهر، در گلزار شهدای «بندرعباس» رونمایی شد.
کد خبر: ۴۹۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳ - 19December 2021

رونمایی از سردیس شهید «قاسم سلیمانی» در گلزار شهدای بندرعباسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سردیس سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت این سردار سرافراز، امروز (یک‌شنبه) به‌همت کاروان «روایت حبیب»، با حضور حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان و جمعی از فرماندهان نظامی، انتظامی و مسئولان استانی، در گلزار شهدای بندرعباس رونمایی شد.

کاروان هنری «روایت حبیب» برنامه‌های هنری خود را از روز گذشته (شنبه) با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت استان بوشهر از جمله شهید «رئیسعلی دلواری»، به مدت سه روز در این استان آغاز کرده است.

این کاروان هنری همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، به همت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی (مکتب حاج قاسم) و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی در ۱۰ استان کشور به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازد.

در این رویداد فرهنگی، برنامه‌های متنوعی، چون شب خاطره، شعرخوانی، سرود و موسیقی، نمایش فیلم و انیمیشن، اجرای تئاتر، نقالی و پرده‌خوانی، حماسه‌خوانی، رونمایی کتاب و برپایی نمایشگاه عکس و آثار تجسمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها