دبیر محتوایی رویداد سکوی تحول آموزش و پرورش:

۱۴ چالش کلیدی نظام آموزشی تربیتی کشور احصاء شده است/ فراخوان جذب ایده و استارتاپ‌های حوزه تعلیم و تربیت

نوربخش گفت: موسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام با هدف رفع نوآورانه خلاء‌های آموزشی و تربیتی، تعداد ۱۴ چالش کلیدی نظام آموزشی تربیتی کشور را احصاء کرده است.
کد خبر: ۴۹۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ - 19December 2021

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سید حسام نوربخش دبیر محتوایی رویداد ستاپ (سکوی تحول آموزش و پرورش) درباره این رویداد اظهار داشت: موسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام، سازمان بسیج دانش آموزی، شرکت پیشگامان، سازمان مدارس صدرا، به همراه سایر حامیان با هدف رفع نوآورانه و فناورانه خلاء‌های آموزشی و تربیتی اقدام به برگزاری رویداد مورد اشاره کردند لذا در این رابطه ۱۴ چالش کلیدی نظام آموزشی تربیتی کشور احصاء شده که در قالب ۵ محور راهبردی قرار می‌گیرند.

وی افزود: پس از انجام ارزیابی اولیه مستندات دریافتی، طرح‌های منتخب برای داوری نهایی دعوت خواهند شد که در صورت اخذ تایید کمیته داوران، ایده‌ها و محصولات منتخب در فرآیند شتاب دهی وارد می‌شوند و زیر نظر راهبران رویداد ستاپ، آمادگی لازم را جهت جذب سرمایه کسب خواهند کرد البته علاوه بر جذب سرمایه، تیم‌های منتخب می‌توانند در مسیر توسعه ایده و ساخت محصول اولیه، از خدمات حمایتی و شتاب دهی ستاپ نیز بهره‌مند شوند.

نوربخش ادامه داد: بنابر این صاحبان ایده، محصول، کسب و کار‌های فعال در زیست بوم آموزش و تربیت، برای شرکت در این رویداد فناورانه می‌توانند از طریق مراجعه به وبسایت edusetup.ir، فرم‌های ثبت‌نام را تکمیل کرده و به همراه سایر مستندات طرح، آن را حداکثر تا تاریخ ۱۵ دی به دبیرخانه ستاپ ارسال کنند.

۱۴ چالش کلیدی نظام آموزشی تربیتی کشور احصاء شده است/فراخوان جذب ایده و استارتاپ‌های حوزه تعلیم و تربیت

وی سپس به مخاطبین رویداد هم اشاره کرد و گفت: تیم‌های نوآور و استارتاپ‌های آموزشی، فعالان و دغدغه‌مندان حوزه تعلیم و تربیت، تولید کنندگان محتوا، استادان، معلمان و مربیان خلاق، کنشگران و فعالان رسانه‌ای تعلیم و تربیت، جزو مخاطبان این رویداد محسوب می‌شوند.

دبیر محتوایی رویداد ستاپ در خصوص محور‌های اصلی چالش ستاپ هم عنوان کرد: تغییر فضای آموزشی و بهره گیری از روش‌ها و ابزار‌های نوین، عدالت آموزشی و تسهیل دسترسی به منابع و امکانات، شخصی سازی و توسعه آموزش حرفه‌ای با رویکرد‌های نوین، تقویت بنیان‌های فرهنگی-اجتماعی در امر تعلیم و تربیت و نیز بهبود کارایی مدارس و نهاد‌های آموزشی از محور‌های تعیین شده برای این رویداد است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار