معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

سرنوشت هشت سال دفاع مقدس در انتظار دشمنان است

دریادار «سیاری» گفت: دشمنان ما باید بفهمند که اگر بخواهند حرف یا حرکتی بزنند، همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس آسیب دیدند، مجدداً به همان سرنوشت گرفتار خواهند شد.
کد خبر: ۴۹۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ - 20December 2021

سرنوشت هشت سال دفاع مقدس در انتظار دشمنان است

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی، در جمع تیپ یکم تکاوران دریایی امام حسین (ع)، اظهار داشت: تیپ یکم تکاوران دریایی امام حسین (ع) یکی از توانمندترین تیپ‌های رزمی در نیروی دریایی ارتش است و شما جوانان و فرماندهان باید به حضور و خدمت در این تیپ افتخار کنید و بدانید که فرماندهان و کارکنانی در این تیپ خدمت کرده‌اند و آن را به شما تحویل داده‌اند که شما باید ادامه‌دهندگان راه آن‌ها باشید.

وی ادامه داد: شما که این مسئولیت را برعهده دارید، به‌عنوان سربازان مخلص ولایت با آموزش‌های نظامی و با قدرت ایمان خود، طوری عمل کنید که دشمن جرأت تعرض به خاک ایران اسلامی را نداشته باشد. 

دریادار سیاری تصریح کرد: حضور، آمادگی، تجهیزات رزمی و شعار «راه ما راه حسین (ع) است» در واقع نشان‌دهنده قدرت بالا و قدرت دفاعی کشور است؛ بنابراین دشمنان ما باید بفهمند که اگر بخواهند حرف یا حرکتی بزنند، همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس آسیب دیدند، مجدداً به همان سرنوشت گرفتار خواهند شد و این فقط به وجود قدرت بالای دفاعی شما جوانان برومند میسر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار