نماینده ولی فقیه در مازندران:

ایجاد اردوگاه معتادان متجاهر در مازندران ضروری است

«محمدی لائینی» گفت: ایجاد اردوگاه معتادان متجاهر در استان مازندران ضروری است.
کد خبر: ۴۹۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ - 22December 2021

ایجاد اردوگاه معتادان متجاهر در مازندران ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه مرکز استان پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار «اسکندر مومنی» دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر  اظهار داشت: یکی از بدترین و چندش آورترین منظره‌ها دیدن چهره معتاد است که علاوه بر از دست دادن مال و سرمایه، آبروی اجتماعی خود را از دست می‌دهد و از صف مردم خارج می‌شود.

محمدی لائینی به ضایعاتی که اعتیاد برای خانواده‌ها بوجود می‌آورد اشاره کرد و گفت: بی‌توجهی نسبت به خانواده یک آسیب بسیار بزرگی است و باید کار جدی‌تر انجام بگیرد، همت بالا و طرح و برنامه کارآمد و نیروی انسانی پای کار را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه بیکاری آفت بزرگ جامعه است و یکی از آنها اعتیاد است و باید مسئله اشتغال را جدی بگیریم، خواستار ایجاد اردوگاه معتادان متجاهر در استان شد و افزود: همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای مقابله با این آسیب بزرگ و خانمانسوز باید تلاش جهادی کنند.

امام جمعه ساری تاکید کرد: دولت سیزدهم با انگیزه و دغدغه در این حوزه وارد شده است و انتظار داریم تا همه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با برنامه وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار