استاندار لرستان:

ملاک کار اطلاعاتی، در جمهوری اسلامی اهمیت دادن به حقوق انسان‌هاست

«زیویار» با بیان اینکه تامین قدرت، ثروت و منافع جزء اولویت‌های نظام‌های اطلاعاتی حاکم بر دنیاست، گفت: در جمهوری اسلامی، ملاک کار اطلاعاتی علاوه بر رضایت خدا، اهمیت دادن به حقوق انسان‌هاست.
کد خبر: ۴۹۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰ - 23December 2021

ملاک کار اطلاعاتی، در جمهوری اسلامی اهمیت دادن به حقوق انسان‌هاست

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان که با حضور حجت‌الاسلام «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: یازدهمین سفر استانی حجت‌السلام رئیسی 180 مصوبه با محوریت پروژه‏‎های متعددی از قبیل گردشگری، میراث فرهنگی، راه و راه آهن، شبکه‌های آبرسانی، تصفیه خانه‌های فاضلاب، تکمیل و احداث سد، مشکلات صنعت و ایجاد صنایع تکمیلی در پی داشت.

وی افزود: بیش از 40 روز برای انجام سفر رئیس جمهور به استان لرستان مقدمه سازی و پیگیری انجام شد تا مسائل لرستان به خوبی برای دولت تبیین شود. حال که مصوبات خوبی برای استان لرستان لحاظ شده است مدیران و نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی برای اجرای این مصوبات باید همکاری مستمر و موثری داشته باشند.

زیوریار در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با انتصابات جدید نیز بیان کرد: در حدود چهار و نیم ماه فعالیت دولت سیزدهم تغییرات اساسی در شکل گیری و انتصابات دولت انجام شده است و باید گفت دولت در شرایطی سکان کار را به دست گرفت که شاید در سخت‌ترین وضعیت قرار داشت و سررسید اوراق گذشته جزء بدهی‌های دولت کنونی شد.

وی با بیان اینکه تدوین بودجه سال 1401 در دستور کار قرار گرفته است و برنامه دولت تغییر ریل گذاری‌های بودجه بود گفت: در این راستان بنا شده از مباحث متمرکز در پایتخت تغییر کند و اداره امور کشوری تا حدودی به استان‌ها هم سپرده شود. مذاکرات عزتمندانه و مقتدرانه ایران با 1+4 و عضویت دائم کشور اجلاس شانگهای یکی دیگر از موفقیت‌های دولت سیزدهم تاکنون بوده است.

استاندار لرستان در رابطه با وضعیت کرونا نیز خاطرنشان کرد: در دوره‌ای که کشور به سمت چهار رقمی شدن مرگ و میر ناشی از کرونا پیش می‌رفت دولت کار را به دست گرفت به طوری که تعداد جانباختگان روزانه در لرستان نیز 12 تا 16 نفر رسیده بود که با تدابیر دولت و همراهی مردم، وضعیت در بسیاری از نقاط آبی شده و در لرستان روز برخی از روزها مرگ و میر ناشی از کرونا  گزارش نمی‌شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: نتیجه زحمات مدیرکل و کارکنان اداره اطلاعات استان بر کسی پوشیده نیست چراکه دلسوزانه و با نگاه مثبت مسائل استان را دنبال می کردند در حالیکه بسیاری مردم از خدمات آنان اطلاع ندارند.

زیویار با بیان اینکه تامین قدرت، ثروت و منافع جزء اولویت‌های نظام‌های اطلاعاتی حاکم بر دنیاست افزود: در جمهوری اسلامی، ملاک کار اطلاعاتی صرف نظر از رضایت خدا، اهمیت دادن به حقوق انسان‌هاست.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق، مفاسد، ضد انقلاب، اشرار و دشمنان کشور همیشه با جانفشانی سربازان گمنام امام زمان (عج) دنبال می‌شود عنوان کرد: فضاسازی برای کارهای مثبت اقتصادی نیز در دستور کار آنها قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار