معاون اول قوه قضائیه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

تشکیل کمیته مشترک با عراق در خصوص پرونده ترور سردار سلیمانی/ طرح شکایت ایران در مجامع بین‌المللی

حجت‌الاسلام مصدق درباه روند پرونده ترور شهید سلیمانی گفت: طرح شکایت در مجامع بین‌المللی صورت گرفته است؛ همچنین کمیته مشترکی با کشور عراق تشکیل شده است و رسیدگی به این پرونده به خوبی در حال پیگیری است.
کد خبر: ۴۹۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۴ - 25December 2021

تشکیل کمیته مشترک با عراق در خصوص پرونده ترور سردار سلیمانی/ طرح شکایت ایران در مجامع بین‌اللمللیحجت‌الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص آخرین اقدامات دستگاه قضا علیه مسببین ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: برای پیگیری این موضوع در قوه قضائیه کمیته‌ای مشترک با حضور دادستان عمومی و انقلاب تهران، رئیس کل دادگستری و نهادهای مرتبط تشکیل شده است.

وی درباه طرح شکایت در مجامع بین‌المللی گفت: طرح شکایت صورت گرفته است؛ همچنین کمیته مشترکی با کشور عراق تشکیل شده است و به خوبی به این پرونده رسیدگی خواهند کرد.

حجت‌الاسلام مصدق افزود: کمیته‌ای مشترک از ایران برای بررسی زوایای مختلف ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عراق سفر کردند.

به گزارش دفاع‌پرس، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ طی حملهٔ پهپادی آمریکا به شهادت رسید؛ در این حمله ابومهدی المهندس از فرماندهان حشدالشعبی به‌همراه ۱۰ تن دیگر نیز به شهادت رسیدند. وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که دستور این حملهٔ هوایی را دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده‌ است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار