فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

«فتنه ۸۸» با بصیرت ملت ایران در حماسه «نهم دی» نقش بر آب شد

«مختاری» با بیان اینکه دشمنان و فتنه‌گران همواره در تلاش بوده‌اند تا مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند، فتنه سال ۸۸ را از نقشه‌ها و ترفند‌های معاندان نظام دانست که با بصیرت ملت ایران در حماسه «نهم دی» نقش بر آب شد.
کد خبر: ۴۹۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ - 26December 2021

«نهم دی» نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت استبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «علی مختاری» فرمانده سپاه ناحیه «نهاوند» در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت یوم‌الله «نهم دی» این شهرستان، اظهار داشت: «نهم دی» نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت، منشور هدایت و سرلوحه بیداری نسل‌های آینده است که با نگاه به آزمون بصیرت، چشمان فتنه را در این روز بزرگ کور کردند.

وی افزود: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت‌مدار ایران اسلامی نقش بسته است.

مختاری گفت: دوران غرورآفرین دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت‌های هسته‌ای و دفاعی از نمونه‌های بارزی است که جزو هویت هر ایرانی ولایت‌مدار و متعهد به شمار می‌آید و در این عرصه دشمنان و فتنه‌گران همواره در تلاش بوده‌اند تا مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ناکام شده‌اند، به‌طوری که فتنه سال ۸۸ از دیگر نقشه‌ها و ترفند‌های معاندان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه «نهم دی» نقش بر آب شد.

وی بیان کرد: مردم در «نهم دی» به تمامی فتنه‌گران داخلی و توطئه‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه‌اند و پاسدار واقعی میراث گران‌سنگ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه «نهم دی» به فرموده‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است، افزود: در «نهم دی» مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحل (ره) گوش می‌دهند که می‌فرمودند: «همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد».

وی افزود: سپاه ناحیه نهاوند از ۹ دی تا ۱۹ دی که دهه‌ بصیرت است، برنامه‌های متنوعی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها خواهد داشت.

مختاری با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: نسل جوان امروز ما به دنبال یک الگو است که شهید حاج قاسم سلیمانی می‌تواند به عنوان یک مکتب انسان‌ساز الگوی نسل جوان باشد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم گرامی‌داشت ۱۳ دی‌ مصادف با سالروز شهادت سردار دل‌ها، با حضور همرزم سردار سلیمانی در مصلی شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار