توصیه شهید «مرادی» به ملت ایران

شهید «احمدعلی مرادی» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «از تمام برادران و ملت مسلمان ایران می‌خواهم قدر این پدر بزرگوار و این قائد پابرهنگان امام خمینى (ره) را بدانید، چون این نعمت بزرگى است که خدا به مستضعفان عالم داده است.»
کد خبر: ۴۹۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ - 27December 2021

توصیه شهید «مرادی» به ملت ایران

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «احمدعلى مرادى» اول مرداد ۱۳۴۰ در سنقر از توابع استان کرمانشاه دیده به جهان گشود و ششم دی‌ماه ۱۳۶۰ در جبهه حق علیه باطل به دست دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

  وصیت‌نامه شهید احمدعلی مرادی

«بسم الله الرحمن الرحیم

درود و سلام بر تمام رزمندگان اسلام که در جبهه‌های حق علیه باطل، مردانه براى پیروزى مبارزه مى‌کنند؛ و درود بر تمام مادران که توانستند از دامان خود فرزندانى را پرورش دهند که در هر زمان و هر مکان براى پاسدارى از قرآن و اسلام در راه خدا جان بر کف آماده شوند.

به تمام پدران و مادرانى که جگر گوشه خود را در جبهه حق علیه باطل از دست داده‌اند توصیه مى‌کنم که طبق آیه شریفه:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

«هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.»

[هرچند شما]فرزند خود را از دست داده‌اید [اما]هیچ گونه ناراحتى به خود راه ندهید. زیرا شما در میان اجتماع صاحب کمال و افتخار هستید و در میان مردم سر بلند زندگى می‌کنید. شما توانستید امانتى که خدا به شما عطا کرده بود و هرآن مى‌توانست آن را از شما بگیرد، به بهترین وجه به درگاهش تقدیم کنید. به امید پیروزى هر چه زود‌تر لشکریان حق بر علیه باطل به رهبرى امام خمینى.

در ضمن خدمت پدر و مادر، برادران و خواهرم سلام عرض می‌کنم و می‌خواهم براى رزمندگان اسلام دعا و نیایش را فراموش نکنید.

حسن جان برادر عزیزم، همچون امام حسین (ع) سربازى رشید باش و برادر کوچکم اصغر را در راه اسلام و بر خط رهبر تشویق کن.

مادر مهربانم، خدا می‌داند چقدر من به شما علاقه داشتم! مرا حلال کنید و در تشییع جنازه، بالا سر قبر من گریه نکنید. خوشحال باش از اینکه فرزندت را در راه خدا فدای اسلام و مسلمین کرده‌ای، چون در آن دنیا فاطمه زهرا (س) از تو گِله ندارد و روسفید هستى.

از خواهرم زهرا می‌خواهم همچون زنان صدر اسلام، زینب گونه به اسلام خدمت کند.

من از تمام برادران می‌خواهم مرا حلال کنند و هر بدى از من دیده‌اند مرا ببخشند.

به امید پیروزى حق بر باطل به رهبرى امام خمینى و ضمناً از تمام برادران و ملت مسلمان ایران می‌خواهم قدر این پدر بزرگوار و این قائد پابرهنگان امام خمینى را بدانند، چون این نعمت بزرگى است که خدا به مستضعفان عالم داده است.

(احمدعلى مرادى)»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار