قاضی‌زاده هاشمی در تجلیل از خانواده شهدای ارمنی:

شهدای اقلیت نشان دهنده حضور همه اقشار در دفاع از کشور بود

رئیس بنیاد شهید گفت: وجود شهدا در بین اقوام مختلف کشورمان نشان می‌دهد همه اقوام در حفظ کشور سهیم بوده‌اند که یکی از این اقوام مردم شریف ارمنی هستند.
کد خبر: ۴۹۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ - 27December 2021

شهدای اقلیت نشان دهنده حضور همه اقشار در دفاع از کشور بودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به مناسبت سال نوی میلادی امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» امروز (دوشنبه) با حضور در کلیسای سرکیس مقدس ضمن تبریک سال نوی مسیحی با سیبوه سرکیسیان اسقف اعظم ارامنه دیدار کردند و از ۱۰ خانواده و شهید جامعه ارامنه تقدیر به عمل آوردند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم اظهار داشت: گرامیداشت مقام شهدا و حفظ این فرهنگ حافظ امنیت آینده است. وجود شهدا در بین اقوام مختلف کشورمان نشان می‌دهد همه اقوام در حفظ کشور سهیم بوده‌اند که یکی از این اقوام مردم شریف ارمنی هستند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و شهدا افزود: آنان کشور، خاک، جان و مال مردم را حفظ کردند تا همه ما امروز در فضایی آرام در کنار هم باشیم.‌ای کاش در دنیا هیچ متجاوزی وجود نداشته باشد، اما از آنجا که افرادی هستند که چشم طمع به ثروت سایر مردم دارند همواره نیاز به افراد شجاعی احساس می‌شود که جلوی آنان بایستند.

رئیس بنیاد شهید با تقدیر از جامعه ارامنه برای همراهی با ملت ایران در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: از برادران و خواهران ارمنی تشکر می‌کنیم که در حفظ این سرزمین همراه ما بودند و افراد شجاعی را تربیت کردند که مظهر قهرمانی این ملت هستند. در رشد اقتصادی کشور نقش داشتند و در کنار برادران مسلمان ملتی یکپارچه را آفریدند.
قاضی‌زاده هاشمی در پایان گفت: تبریک شخص رئیس جمهور، هیئت دولت و همراهان ما را به مناسبت سال نوی میلادی و ادای احترام به مقام شهدا، جانبازان و آزادگان ارمنی پذیرا باشید.

امیر دریادار نیز در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک سال نوی میلادی از فداکاری شهدا و ایثارگران تقدیر به عمل آوردند.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان ارامنه تقدیر شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار