شهید قربانی: پشتیبان ولی فقیه باشید

شهید «عبدالله قربانی» در قسمتی از وصیت‌نامه نوشته است: «از همگی درخواست می‌کنم که ولی فقیه و نایب بر حق آقا امام زمان (عج) را تنها نگذارند و در همه حال حامی و پشتیبان او باشند تا اسلام ضربه نخورد و این علم به دست صاحب اصلی خود برسد.»
کد خبر: ۴۹۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ - 03January 2022

شهید قربانی: پشتیبان ولی فقیه باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «عبدالله قربانی» سی‌ام شهریور سال ۱۳۶۰ در روستای صحرارود شهرستان فسا دیده به جهان گشود و یازدهم دی‌ سال ۱۳۹۴ در حلب سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمد. از او یک فرزند دختر به یادگار مانده است.  

 وصیت‌نامه عبدالله قربانی

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بیکران به پیشگاه منجی عالم بشریت و ساحت مقدس حضرت صاحب الامر (عج) و با سلام و درود فراوان به روح بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن اسلام از صدر تاکنون.

منِ حقیر، به عنوان بنده‌ای از بندگان خداوند متعال بر خود می‌بالم که لباس سبز شهدا را بر تن خود دارم و در این کسوت مقدس پاسداری در راه دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) پا نهاده‌ام. امروز حسینِ زمان، یاری دهنده می‌خواهد و بدا به حال کسانی که ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمان خود را بشنوند و به یاریِ او نشتابند. [آن‌ها]همان کوفیان زمانه هستند که در منجلاب فساد و تباهی غرق شده‌اند و برق دنیا و مادیات آنان را کور کرده است.

خداوند متعال نیز این توفیق را شامل حال من کرده تا در این راه قدم برداشته و در راه حفظ اسلام، فریضه جهاد را انجام دهم. پس پدر و مادر عزیزم، از شما عاجزانه می‌خواهم که بعد از شهادت من، ناله و شیون نکنید و به خدا توکل کنید و بدانید که شهدا زنده‌اند و همیشه در پیش شما خواهم ماند.

همسر عزیز و وفادارم، از تو می‌خواهم که مرا حلال کنی و در تمامی سختی‌ها و مشکلات زندگی تنها به خدا توکل کنی و صبر زینبی را پیشه خود سازی و همواره در جهت تربیت فرزند دلبندمان بکوشی و بدان که من همیشه در کنارت هستم و با تو زندگی می‌کنم.

از فرزند عزیزم «ستایش جان» هم می‌خواهم که همواره در جهت حفظ شئونات اسلامی کوشا باشد و در راه تحصیل علم و دانش ذره‌ای فرو گذار نباشد تا بتواند در سنگر علم و دانش برای آینده خود و کشور عزیزمان مثمر ثمر باشد.

در پایان از همگی درخواست می‌کنم که، ولی فقیه و نایب بر حق آقا امام زمان (عج) را تنها نگذارند و در همه حال حامی و پشتیبان او باشند تا اسلام ضربه نخورد و این علم به دست صاحب اصلی خود برسد. ان‌شاءالله!

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها