مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس:

مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی متعلق به سیدالشهدا‌ست

«دیداری» با بیان اینکه مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی متعلق به سیدالشهدا‌ست گفت: بانی این اجتماع فردی است که همه لحظات عمر خود را وقف راه امام حسین (ع) و برافراشته شدن پرچم سیدالشهدا کرد.
کد خبر: ۴۹۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ - 03January 2022

مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی متعلق به سیدالشهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «متین دیداری» مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس امروز‌ در مراسم گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار «سلیمانی» در منطقه پارس جنوبی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی متعلق به سیدالشهدا است اظهار داشت: بانی این اجتماع فردی است که همه لحظات عمر خود را وقف راه امام حسین (ع) و برافراشته شدن پرچم سیدالشهدا کرد.

وی گفت: این روزها همه به فرهنگ عاشورایی، حسینی و از خودگذشتگی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند که این همه از برکت‌های وجودی سردار سلیمانی است.

دیداری با بیان اینکه خودسازی و اخلاص عمل سردار سلیمانی واهمه‌ بزرگ در دل دشمن ایجاد کرده بود افزود: در وجود شهید سلیمانی هیچگاه نیتی برای دستیابی به قدرت، کشورگشایی و پول نبود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس خاطرنشان کرد: آنچه که دشمن هیچگاه بدان فکر نکرد تداوم راه سردار شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» بود که شهادت این سردار مردمی نقطه عطفی برای ادامه این راه روشن شد.

این مسئول با بیان اینکه امروز واهمه دشمن در این بُعد بسیار زیاد است که گرچه سردار سلیمانی حذف فیزیکی شد؛ ولی این هیچ‌گاه منجر به حذف عقیدتی او نخواهد شد تصریح کرد: غربی‌ها اقدام به ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی کردند؛ زیرا آنها که توان رقابت رودرو با سردار قاسم سلیمانی و ملت قهرمان ایران را نداشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار