امام جمعه اهواز:

مقاومت در برابر موانع از ویژگی‌های مکتب سلیمانی است

«موسوی‌فرد» با بیان این که سستی در مکتب سلیمانی وجود ندارد گفت: مقاومت در برابر همه موانع از دیگر ویژگی‌های این مکتب است چرا که با ایستادگی در برابر دشمن می‌توان پیروز شد.
کد خبر: ۴۹۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳ - 06January 2022

مقاومت در برابر همه موانع از ویژگی های مکتب سردار سلیمانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید عبدالنبی موسوی‌فرد» امروز در آیین بزرگداشت شهدای هویزه که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور و جمعی از مدیران کشوری و استانی در محل یادمان شهدای هویزه برگزار شد تلاش حداکثری تا حد نثار جان را از ویژگی‌های مکتب سردار سلیمانی دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی اگر بخواهد قله‌های رفیع ترقی را طی کند باید از مکتب سردار شهید سلیمانی استفاده کند. 

وی با بیان این که سستی در مکتب سلیمانی وجود ندارد گفت: مقاومت در برابر همه موانع از دیگر ویژگی های این مکتب است چرا که با ایستادگی در برابر دشمن می توان پیروز شد. ایستادگی و پایمردی تا شهادت از دیگر ویژگی های شهید سلیمانی است و امروز برای این که پیروز میدان باشیم باید در کنار ولایت قرار بگیریم چرا که ولایتمداری از دیگر ویژگی های این مکتب است.

امام جمعه اهواز شاخص رفتار و اخلاق را حول محور ولایت ارزشمند دانست و بیان داشت: نماز و همه واجبات الهی هدف حضور در کشتی ولایت هستند تا  به ساحل نجات برسیم. افراد بسیاری بودند که نماز اول وقت آن ها ترک نشد اما در انتخاب کشتی نجات دچار توقف و اشتباه شدند اما شهدای بزرگ ایران اسلامی در انتخاب کشتی نجات خود دقت کردند. مکتب «قاسم سلیمانی» برگرفته از مکتب سیدالشهدا(ع)، امیر المومنین(ع) و پیامبر(ص) است.

آیین بزرگداشت شهدای هویزه با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی و خانواده شهدا در محل یادمان شهدای هویزه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار