نماینده ولی فقیه در مازندران:

ملت خواستار انتقام راستین از عوامل شهادت سردار سلیمانی هستند

«محمدی لائینی» گفت: شهید سلیمانی برای استکبار جهانی به مراتب خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است و انتقام اصلی ادامه دارد و ملت خواستار انتقام راستین از عوامل شهادت سردار سلیمانی هستند.
کد خبر: ۴۹۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴ - 07January 2022

ملت خواستار انتقام راستین از عوامل شهادت سردار سلیمانی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نمازجمعه مرکز استان اظهار داشت: مردم تجلیل خوبی از شهدای گمنام داشتند و مراسمات خوبی در ایام فاطمیه برگزار شد که از مردم، هیئات مذهبی، سخنرانان و مداحان تقدیر می‌کنم.

وی افزود: غرفه ایران در نمایشگاه اکسپوی دبی متناسب با شأن و توانمندی ایران اسلامی نیست و به رغم اینکه بالاترین توانمندی را در تولید علم و دانش داریم، اما در این اکسپو و نمایشگاه جهانی دیگر جایگاه علمی، دینی، فرهنگی ایران اسلامی به درستی به نمایش گذاشته نشد، مسئولان مربوطه باید مواخده شوند که چرا برای نمایشگاه‌های جهانی درست برنامه ریزی نمی‌کنند.

محمدی لائینی بیان کرد: حماسه ۱۸ دی افتخار ساری است شهید عسکری توفیقی، حسن عابدین‌پور در این واقعه جان شیرین خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، خانواده‌های این شهدا انتظار دارند تمثال این شهیدان در میدان شهدا نصب شود و نامگذاری میدان شهدا به میدان شهدای ۱۸ دی نیز پیشنهاد می‌شود.

امام جمعه ساری ادامه داد: حماسه ۱۹ دی نیز سرآغازی برای تظاهرات در شهر‌ها مختلف و استقبال و پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: همانطور که در خطبه هفته‌های گذشته بیان شد، علت خارج شدن کارخانه کولر سازی ساری، کارخانه تخت سه لای شهید رجایی و امثال آن که صد‌ها نفر در آن اشتغال داشتند از چرخه تولید باید مشخص شود و این کارخانجات احیا شوند.

وی اضافه کرد: قوه قضائیه باید یک تیم کارشناسی برای رصد و جلوگیری از واگذاری کارخانه‌های صنعتی داشته باشد و تیمی دیگر برای پیگیری کارخانه‌هایی که در گذشته واگذار شدند داشته باشد تا ببیند چرا کارخانه‌ها مفت و به بهای ناچیز فروخته و زمین زده شدند.

محمدی لائینی بیان داشت: سردار سلیمانی به فرموده رهبری ملی‌ترین و امتی‌ترین فرد در ایران عزیز بوده اند.

امام جمعه ساری افزود: امت اسلام در سوگ این شهید گریست و این مورد تجلیل است و به برکت خون این شهید، جریان مقاومت پربارتر شده است.

وی گفت: شهید سلیمانی برای استکبار جهانی به مراتب خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است و انتقام اصلی ادامه دارد و ملت خواستار انتقام راستین از عوامل شهادت سردار سلیمانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار