نماینده مردم در مجلس:

کاخ سفید به‌دنبال راهکاری برای رفع تحریم‌ها باشد

سلیمی با بیان اینکه کاخ سفید به‌دنبال راهکاری برای رفع تحریم‌ها باشد، گفت: اکنون دیگر زمان آن نیست که غربی‌ها بخواهند نسبت به اجرای تعهداتشان وقت‌کشی کنند و در مقابل با استفاده از حربه‌های رسانه‌ای درصدد افزایش فشار بر مذاکره‌کنندگان ایرانی باشند.
کد خبر: ۴۹۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ - 08January 2022

کاخ سفید به‌دنبال راهکاری برای رفع تحریم‌ها باشد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «اصغر سلیمی» نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص برخی اظهارنظر‌های کشور‌های غربی مبنی بر وجود ضرب‌الاجل برای پرداختن به برجام، اظهار داشت: بدون شک جمهوری اسلامی نیز خواهان فرسایشی شدن روند مذاکرات برجامی نیست، اما غربی‌ها نمی‌توانند فوریت برای روند گفت‌وگو‌ها تعیین کنند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشور‌های حاضر در برجام طی چند سال گذشته نسبت به اجرای تعهداتشان بی‌تفاوت بوده‌اند، مطرح کرد: این مهم در حالیست که جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از صبر استراتژیک اقدام به اجرای تعهداتش در مقابل بدعهدی‌های مکرر غربی‌ها کرد.

وی ادامه داد: اکنون دیگر زمان آن نیست که غربی‌ها بخواهند نسبت به اجرای تعهداتشان وقت‌کشی کنند و در مقابل با استفاده از حربه‌های رسانه‌ای درصدد افزایش فشار بر مذاکره‌کنندگان ایرانی باشند.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه تمامی تحریم‌هایی که از سوی آمریکایی‌ها به طور یکجانبه اعمال شده باید به فوریت و به‌صورت یکجا رفع شود، افزود: آمریکایی‌ها در برجام به افکار عمومی دنیا نشان دادند که قابل اعتماد نیستند از این رو نمی‌توانند بگویند که در مقابل اجرای تعهدات کشورمان حاضر به برداشتن گام به گام محدودیت‌ها می‌شوند.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد اکنون باب گفتگو‌های برجامی برای کشور‌های غربی باز بوده از این رو بهتر است در مسیر تعیین شده از سوی کاخ سفید قرار نگیرند و به حقوق ملت ایران احترام بگذارند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار