فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه خبر داد؛

آمادگی یادمان والفجر 8 خوزستان برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور

سردار نوذری از آمادگی یادمان والفجر 8 برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور خبر داد و گفت: با استقرار اداوات جنگی و فضاسازی محیطی در این یادمان، موانع دشمن در عملیات والفجر 8 برای روایتگری بازسازی و شبیه سازی شده است.
کد خبر: ۴۹۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸ - 10January 2022

آمادگی یادمان والفجر 8 خوزستان برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نوربه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، دریادار دوم پاسدار «امرالله نوذری» فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با حضور در یادمان والفجر 8 از آمادگی این یادمان برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: تغییراتی در فضاسازی محیطی و اداوات جنگی یادمان در یک سال اخیر با توجه به وضعیت کرونایی کشور و حضور نیافتن کاروان‌های راهیان نور اجرا شده که جنبه بصری بهتری به بازدید کننده ارایه می‌دهد.

وی افزود: با استقرار اداوات جنگی و فضاسازی محیطی در این یادمان، موانع دشمن در عملیات والفجر 8 برای روایتگری بازسازی و شبیه سازی شده است.

سردار نوذری به پیش بینی احداث مسجد یادمان شهدای عملیات والفجر 8 در این منطقه به وسعت یک هزار متر مربع اشاره کرد و گفت: محوطه یادمانی نیز افزایش یافته و مسیرهای منتهی به آن برای استقبال از کاروان‌های راهیان نور آماده است.

وی بیان کرد: در 2 سال گذشته حضور کارون‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به دلیل فراگیری کرونا امکان‌پذیر نبود ولی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اقدامات دولت در خصوص واکسیناسیون عمومی که کاهش آمار بیماری را درپی داشت، اعزام این کاروان‌ها از سرگرفته می‌شود.

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه خبر داد: پیش‌بینی می‌شود تا حرکت کارون‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از جمله یادمان والفجر 8 به تدریج از سرگرفته شود.

انواع اداوات سبک و سنگین جنگی و شناورهای تندرو سپاه در یادمان شهدای عملیات والفجر 8 در کنار ساحل اروندرود در بخش اروند کنار آبادان، جانمایی و به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار