رئیس هیئت اندیشه ورز بسیجیان استان یزد:

بسیج باید در راستای سه اصل رهبری، دین و مردم برقرار باشد

آیت‌الله «مدرسی» گفت: اگر بسیج در راستای سه اصل رهبری، دین و مردم برقرار باشد رشد می‌‌کند. اگر به یکی از این شاخه‌ها لطمه وارد شود بسیج رشد نخواهد کرد.
کد خبر: ۵۰۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲ - 19January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، آیت‌الله «سید محمدکاظم مدرسی» رئیس هیئت اندیشه ورز بسیجیان استان یزد در نشست امروز کارگروه‌های اندیشه ورز بسیجیان در استانداری ضمن فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: هیئت‌های اندیشه ورز چه آثاری را می‌تواند در پی داشته باشد؟ با توجه به سند ۱۰ ساله راهبردی که سپاه دارد و نیاز به بررسی و تحلیل در رابطه با کیفیت اجرایی برنامه‌های بسیج دارد این هیئت چه جایگاهی دارند؟

آیت الله مدرسی با بیان اینکه اگر هیئت‌های اندیشه ورز وابسته به منابع مالی مختلف باشد نتیجه خوبی نخواهد داد افزود: علاوه بر اینکه هیئت‌های اندیشه ورز متشکل از تحصیلکرده‌های دانشگاه و مدیران و فرماندهان است محیطی برای پرورش استعداد‌ها و کشف نیرو‌های شایسته و پرورش استعداد‌ها است.

وی اظهار امیدواری کرد که این هیئت‌های اندیشه ورز بتوانند در مسیر انقلاب اسلامی و بر روی آن سوار شود. اگر بسیج در راستای سه اصل رهبری، دین و مردم برقرار باشد رشد می‌ یابد. اگر به یکی از این شاخه‌ها لطمه وارد شود بسیج رشد نخواهد کرد. باید مردم و افکار عمومی را در همه عرصه‌ها لحاظ کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار