استاندار گیلان ناکید کرد؛

ضرورت استفاده از ابزار‌های تبلیغاتی برای مدیریت منسجم فرهنگی

«اسدالله عباسی» با بیان ضرورت استفاده از ابزار‌های تبلیغاتی برای مدیریت منسجم فرهنگی و تقویت مساجد گفت: همه مسئولان اجرایی استان باید در راستای تحقق شعار راهبردی دولت مردمی و انقلابی برای جلب و تقویت اعتماد مردم و امید بخشی در جامعه اهتمام ورزند.
کد خبر: ۵۰۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ - 20January 2022

ضرورت استفاده از ابزار‌های تبلیغاتی برای مدیریت منسجم فرهنگی

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان با اشاره به روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی با اراده مردم به عنوان بهترین فرصت برای کاهش فاصله بین مردم و مسئولان اظهار داشت: با توجه به فاصله ایجاد شده بین مردم و مسئولان طی سال‌های گذشته و از سوی دیگر تلاش معاندان نظام و انقلاب برای کاهش اعتماد عمومی، مدیران باید همراه مردم باشند به گونه‌ای که آحاد جامعه هیچ شکافی بین خود و آنان احساس نکنند.

استاندار گیلان افزود: دشمنان با ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان و نیز فراهم سازی فضای ناامیدی و یأس به دنبال سوء استفاده و پیش بردن اهداف شوم خود هستند و در چنین فضایی باید با نقش آفرینی مهندسی فرهنگی این تهدید به فرصت تبدیل شود.

وی با تاکید بر ضرورت انسجام و اتحاد رسانه‌ای برای کاهش فاصله بین مردم و مسئولان و همچنین تقویت امید در جامعه خاطرنشان کرد: با وجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب و ترسیم نقشه راه از سوی ایشان، متأسفانه در سال‌های گذشته به بیراهه رفته ایم و شورای فرهنگ عمومی می‌تواند در راستای انسجام ملی و استفاده شایسته از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها گام بردارد.

عباسی با بیان ضرورت استفاده از ابزار‌های تبلیغاتی برای مدیریت منسجم فرهنگی و تقویت مساجد تاکید کرد: همه مسئولان اجرایی استان باید در راستای تحقق شعار راهبردی دولت مردمی و انقلابی برای جلب و تقویت اعتماد مردم و امید بخشی در جامعه اهتمام ورزند.

وی با اشاره به امیدآفرینی و اعتمادسازی دولت در مقابله با کرونا و انجام موفقیت آمیز واکسیناسیون عمومی متذکر شد: ذخیره‌سازی مناسب کالا‌های اساسی، ایجاد ثبات در نرخ تورم و تسهیل شرایط صادرات کالا‌های تولیدی به خارج از کشور ازجمله اقدامات مهم دولت سیزدهم بوده و دولت در تلاش برای رفع مشکلات معیشتی مردم است.

استاندار گیلان با تاکید بر انسجام و هماهنگی قوای سه گانه در رفع مشکلات کشور تصریح کرد: دولت سیزدهم در خصوص خنثی کردن و رفع تحریم‌ها تا کنون عملکرد موفقیت آمیزی داشته و سفر رئیس جمهوری به روسیه و همچنین حضور در اجلاس شانگ‌های به عنوان اقدامات با اهمیت در این راستاست که باید به مردم اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به لزوم فراهم‌سازی بستر‌های لازم برای حضور و مشارکت مردم در مسئولیت‌های اجتماعی با هماهنگی همه نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای خدمتگزاری به مردم، اعتماد سازی و تقویت روحیه امید از طریق رفع دغدغه‌های فرهنگی اقدام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار