مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین (ع):

هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج، با استفاده از ظرفیت‌های مردمی به کمک دولت آمده‌اند

«برات‌زاده» گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج با استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای کمک به دولت در حوزه‌های مختلف در حال فعالیت هستند تا در جنگ اقتصادی همانند جنگ نظامی بر دشمن غلبه کنیم.
کد خبر: ۵۰۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ - 31January 2022

هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج، با استفاده از ظرفیت‌های مردمی به کمک دولت آمده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «ابوالفضل برات‌زاده» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین (ع) امروز در چهارمین مجمع سالانه هیئت‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج کارگران اظهار داشت: به دنبال منویات  رهبر معظم انقلاب، هیئت‌های اندیشه‌ورز در سطوح مختلف بسیج تشکیل شده و سازمان بسیج کارگری نیز به این دستور لبیک گفته و ۷ سال است که هیئت‌های اندیشه‌ورز به کمک بخش تولید و صنعت آمده‌اند.

وی بیان داشت: هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج با استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای کمک به دولت در حوزه‌های مختلف در حال فعالیت هستند تا در جنگ اقتصادی همانند جنگ نظامی بر دشمن غلبه کنیم.

برات‌زاده خاطرنشان کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج کارگری همدان به ریشه‌یابی مشکلات صنایع او ارائه راهکار با نگاه استانی می‌پردازد که برخی از مشکلات صنایع استان به دلیل نبود نظارت و حمایت از واحدهای تولیدی، غیرقابل پیش‌بینی بودن و بی‌ثباتی  قیمت‌ها، پایین بودن حقوق و دستمزد کارگران، نبود سرمایه در گردش مناسب و عدم شناخت کارفرمایان به قانون کار است.

وی با بیان اينکه بسیج حلقه اتصال بین مردم و مسئولین است، گفت: هدف بسیج کارگری ایجاد اتحاد بین مجموعه‌های صنعتی است تا بتوانیم به نحو شایسته از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم و با استفاده از توانمندی‌ها و نظرات نخبگان در زمینه تحقق اهداف انقلاب اسلامی که در بیانیه گام دوم انقلاب هم به آن اشاره شده است گام مؤثری برداریم.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین (ع) در پایان متذکر شد: حرکت بسیجی روشنگرانه، هدایتگرانه، منطقی و بر مبنای آگاهی، بصیرت و توام با اخلاص و صداقت انجام می‌گیرد و بسیج به احزاب تعلق ندارد و در هر جا نیاز باشد وارد عمل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها