فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول خبر داد؛

اجرای بیش از ‌۲۵۰ ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر در دزفول

سرهنگ لیلی‌زاده گفت: بیش از ۲۵۰ ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان دزفول با همکاری همه نهادها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ - 31January 2022

اجرای بیش از بر ۲۵۰ ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان دزفولبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «محمدرضا لیلی‌زاده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه دزفول در مقر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان اظهار داشت: بیش از ۲۵۰ ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های متعددی به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری خوب حوزه‌های مقاومت و کانون‌های بسیج شهرستان دزفول طراحی شده است.

لیلی زاده با قدردانی از تلاش کادر درمان و انجام واکسیناسیون شهروندان ادامه داد: درحال حاضر سویه اُمیکرون کرونا در حال شدت گرفتن است لذا برخی برنامه‌های حضوری و مجازی بسیج در دهه فجر به این موضوع اختصاص یافته‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با بیان اینکه اتحاد خوبی بین مردم و مسئولان شهرستان ایجاد شده است، گفت: فضاسازی محیطی به مناسبت دهه مبارک فجر از روز گذشته آغاز شده و تا فردا تکمیل می‌شود. 

وی نواختن زنگ انقلاب، استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام(ره) به کشور در فرودگاه دزفول و اهدای گل به مسافران و کادر پرواز را از برنامه‌های دهه فجر در دزفول برشمرد و یادآور شد: فردا رژه موتوری از فرودگاه به سمت گلزار شهدای دزفول درصورت نبود بارندگی انجام می‌شود.

سرهنگ لیلی‌زاده برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه را از دیگر برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و افزود: بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی آماده شده که در ایام دهه فجر بین نیازمندان شهرستان توزیع خواهند شد.

این مسئول تصریح کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری به صورت مجازی و حضوری، برگزاری جشن‌های خیابانی در فضای باز، اجرای گروه‌های سرود انقلابی در نقاط مختلف شهرستان از جمله برنامه‌های دهه مبارک فجر هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: گروه سرود دزفول، سرودی با عنوان «پای کار انقلاب» با همکاری حاج «صادق آهنگران» تولید کرده که چندی پیش در جشنواره آبادان مقام برتر را کسب کرد؛ قرار است این سرود در سیمای استانی و ملی پخش شود.

لیلی‌زاده راه افتادن کاروان شادی خودرویی و موتوری، برگزاری پیاده روی خانوادگی با اهدای جوایز و دیدار با خانواده شهدا به ویژه شهدای انقلاب را از دیگر برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و متذکر شد: جشنواره استعدادیابی با موضوعات گویندگی، دکلمه، طراحی پوستر و دیگر رشته‌ها نیز به مناسبت دهه فجر در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار