پیامد‌های حملات سایبری برای نهاد‌های مهم رژیم صهیونیستی

کارشناسان سایبری رژیم صهیونیستی بر این باورند که شرکت کشتی‌سازی گلد باند به‌شدت از حمله سایبری اخیر آسیب دیده است.
کد خبر: ۵۰۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ - 04February 2022

پیامد‌های حملات سایبری برای نهاد‌های مهم رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، کارشناسان سایبری رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهند که پیامد‌های حمله سایبری به شرکت صهیونیستی «گلد باند» تا هفته‌ها ادامه دارد.

به گزارش «کالکالیست تِک»، کارشناسان سایبری رژیم صهیونیستی با اشاره به خاموش بودن ادامه دار بیشتر سیستم‌های رایانه‌ای شرکت «گلد باند» به عنوان مرکز لجستیک رباتیک بندر «اشدود»، اعلام کردند که ابعاد حمله سایبری مذکور بسیار گسترده‌تر از گزارشی است که این شرکت ارائه کرده است.

شرکت «گلد باند»، به تازگی با انتشار بیانیه‌ای از حمله سایبری به این شرکت و تعطیلی بخش بزرگی از فعالیت‌های آن خبر داده بود.

این بیانیه می‌گوید که حمله سایبری مذکور تلاشی عمدی برای ایجاد اختلال در فعالیت‌های شرکت و اطلاعات آن است.

مدیرعامل شرکت سایبری «Konfidas»، بر این باور است که بازگشت ترافیک باری پایانه تحت کنترل «گلد باند» به حالت عادی احتمالا هفته‌ها به طول بینجامد.

یکی از اعضای شرکت سایبری «۱۰ Root» نیز اظهار کرد که تعیین زمان بازگشت فعالیت‌های شرکت «گلد باند» به حالت عادی بسیار دشوار است.

مدیر بخش سایبری و اطلاعاتی «چک پوینت» نیز از ماهیت متفاوت حمله سایبری اخیر خبر داده و گفت که انتشار تصاویر دوربین‌های مدار بسته داخلی به معنای دسترسی به سیستم‌های داخلی شرکت اس

در عین حال، هکر‌ها تصاویری از دوربین‌های امنیتی و سیستم‌های داخلی رایانه‌ای این شرکت را منتشر کرده اند که نتیجه واضح آن، این است که نفوذ احتمالا بسیار شدیدتر از آن چیزی است که شرکت مذکور تلاش دارد بگوید.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها