شهید جلیل قاسمى:

تنها راه نجات اسلام پشتیبانى از ولایت فقیه است

شهید جلیل قاسمى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اى امت شهیدپرور ایران! تنها راه نجات اسلام و رهایى مستضعفین و پیروزى نهایی، پشتیبانى از ولایت فقیه که همان خط اصیل اسلام محمد (ص) است.»
کد خبر: ۵۰۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ - 09February 2022

تنها راه نجات اسلام پشتیبانى از ولایت فقیه است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید جلیل قاسمی

«بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

این اعجاز بزرگ قرآن و این پیروزى بی‌نظیر و این جمهورى اسلامى محتاج به خون و نگهبان دارد (امام خمینى).

تا به حال من مرده بودم و این لحظه آغاز جهاد و شهادت است و این احساس را در خود می‌بینیم که تازه دارم متولد مى شوم و زندگى جاویدان خود را آغاز می‌کنم شهادت مسلمین را به درجه اعلاى ملکوتى می‌رساند و چقدر شهادت در راه خدا زیباست؛ خدایا شهادتم را در راه اسلام و قرآن که خارى در چشم دشمنان است بپذیر؛ و یک پیام بر امت قهرمان: اى امت شهیدپرور ایران! تنها راه نجات اسلام و رهایى مستضعفین و پیروزى نهایی، پشتیبانى از ولایت فقیه که همان خط اصیل اسلام محمد (ص) است پشتیبانى از روحانیت مبارز و خط امام است؛ و یک وصیت به پدر عزیزم: اى پدر ارجمندم مرا حلال کن و با استقامت و صبر و شکیبا از انقلاب اسلامى دفاع کن مبادا روحیه خود را از دست بدهى.

یک پیام به مادر عزیزم: اى مادر مهربان سلام مرا بپذیر و حلالم کن که چنین فرزندى را در راه خدا و در راه اسلام و قرآن فدا کرده‌ای؛ و اى برادر عزیزم راه خدا بهترین راه‌هاست و همیشه پوینده و کوشنده این راه باشید، اى خواهر مسلمانم تو نیز زینب زمان باش و در راه خدا مبارزه کن و از تمام دوستان و آشنایان مى خواهم که هنگام نماز امام عزیزمان را دعا کنند.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها