به مناسبت دهه فجر؛

مجموعه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در کردستان گشایش یافت

مجموعه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب با موضوع «دیروز ما، امروز ما، فردای ما و مکتب حاج قاسم»، امروز با مشارکت بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز در استان کردستان شروع به کار کرد.
کد خبر: ۵۰۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ - 10February 2022

مجموعه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در کردستان گشایش یافتبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، «سیدعلیرضا عزیزی» مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانش‌آموزان در این نمایشگاه‌ها به بررسی وضعیت کشور در زمان‌های پیش از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقش نوجوانان برای ساخت ایران قوی می‌پردازند.

وی با اشاره به محدودیت‌های بهداشتی برای برگزاری این نمایشگاه‌ها افزود: با وجود شیوع بیماری کرونا که باعث تحت الشعاع قرار گرفتن اکثر برنامه‌های این مجموعه شده‌است، این نمایشگاه با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموز در سراسر استان کردستان شروع به کار کرده‌ است.

عزیزی مهم‌ترین اهداف این برنامه را جریان‌سازی فکری و محتوایی در بین دانش آموزان و آشنایی آنها با کار گروهی و انسجام درونی اعلام کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های برجسته و منحصر بفرد این اقدام وجود روایتگری دانش‌آموزان است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کردستان اضافه کرد: یکی از نکاتی که در برگزاری این نمایشگاه از دوره‌های ابتدایی مورد توجه قرار داده شد وجود نوجوانانی بود که از انقلاب برای بازدیدکنندگان روایت می کنند، این موضوع سبب افزایش آگاهی دانش آموزان نسبت به مبانی انقلاب و همچنین افزایش روحیه مسوولیت پذیری در بین آنها خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی متولیان فرهنگی، این گونه برنامه‌ها بتواند گسترش پیدا کند و بستری مستمر برای نقش شناسی و نقش آفرینی نوجوانان در گام دوم انقلاب اسلامی فراهم شود.

مجموعه نمایشگاهی مدرسه انقلاب تا پایان بهمن در ۲۸ مدرسه استان میزبان عموم مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار