با حضور استاندار کردستان؛

سه طرح‌ صنعتی در دهگلان افتتاح شد

سه طرح صنعتی با حضور استاندار کردستان در شهرک صنعتی دهگلان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۰۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ - 09February 2022

سه طرح‌ صنعتی در دهگلان افتتاح شدبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، همزمان با نهمین روز از چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، سه طرح صنعتی با حضور «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان در شهرک صنعتی دهگلان به بهره‌برداری رسید.

شهرک صنعتی «دهگلان» یکی از این طرح‌های صنعتی است که انواع حفاظ و جعبه چوبی با ظرفیت ۳۰ تن، کابینت چوب و اوراق فشرده با ظرفیت ۱۵۰ تن، جعبه چوبی جواهرآلات و زیور آلات با ظرفیت ۱۰ تن، انواع ظرف و لوازم غذاخوری با ظرفیت ۵۰ تن، میز و نیکمت چوبی با ظرفیت ۵۰۰ عدد، مجموعه پازل دو و سه بعدی با ظرفیت ۲۰۰ هزار عدد و مجموعه خانه‌سازی با ظرفیت ۱۰ هزار عدد در سال تولید می‌کند.

برای بهره‌برداری از این واحد صنعتی که در زمینی به مساحت ۸۳۴ مترمربع احداث شده، ۶۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و با افتتاح آن برای ۱۵ نفر اشتغال ایجاد شده است.

افتتاح شرکت فناوران کُرد سولار

شرکت «فناوران کُرد سولار» نیز یکی از این طرح‌های صنعتی است که محصول تولیدی آن، بازسازی و نوسازی ترانفسورماتور ساخت انواع سیم مسی روکشدار است و ظرفیت اسمی آن یک هزار دستگاه در سال و برای ۳۷ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

برای بهره‌برداری این واحد تولیدی، ۲۰۰ میلیارد ریال و زمین اختصاص یافته پنج هزار متر مربع، مساحت زیربنا ۲ هزار متر مربع و توان برق مصرفی آن ۲۰۰ کیلووات است.

کارگاه پاییزان تولیدی عایق آبیدر

همچنین کارگاه «پاییزان تولیدی عایق آبیدر» نیز یکی دیگر از این سه طرح است که با سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد ریالی احداث شده و برای ۹ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است. این واحد تولیدی ظرفیت تولید ۱۵ هزار تن انواع ایزوگام را در سال دارد.

شهرک صنعتی دهگلان در ۳۲ کیلومتری شرق سنندج، مرکز استان کردستان قرار دارد. در این شهرک صنعتی که ۳۰۵ هکتار مساحت دارد، ۵۶ واحد تولیدی با ۲ هزار و ۶۶۴ نفر نیرو فعال است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار