همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛

بهره‌برداری از ۳۱ طرح خدماتی و آموزشی در دیواندره

همزمان با دهه فجر، ۳۱ طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی در بخش «کرفتو» شهرستان «دیواندره» به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۰۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ - 06February 2022

۳۱ طرح خدماتی و آموزشی در دیواندره به بهره‌برداری رسیدبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، ۳۱ طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی در بخش «کرفتو» شهرستان «دیواندره» با حضور حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان و برخی مسئولین به بهره‌برداری رسید.

«کاوه پرویزی» بخشدار «کرفتو» در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: دهه فجر نماد پیروزی حق علیه باطل است و همه ما خدمتگزاران نظام باید قدردان آن باشیم.

پرویزی به ۳۱ طرح افتتاح‌شده در بخش «کرفتو» اشاره کرد و ادامه داد: ۲۲ طرح دهیاری شامل تسطیح زمین ورزشی، جدول‌گذاری معابر، آسفالت معابر روستایی و آسفالت راه روستایی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، از جمله طرح‌های بودند که امروز بطور نمادین در روستایی «پاپاله» به بهره‌برداری رسیدند.

وی افزود: هشت طرح دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان شامل اجرایی آبیاری بارانی، افتتاح چهار باب منزل مسکونی محرومین توسط بسیج سازندگی و لایه‌روبی رودخانه با اعتبار ۸۱ میلیارد ریال افتتاح شد.

بخشدار کرفتو گفت: مدرسه سه کلاسه خیرساز روستایی پاپاله، از جمله طرح‌های دیگری بود که در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع با اعتبار ۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار