عضو شورای مرکزی حزب‌الله:

لبنان به صحنه دخالت‌های آمریکا و عربستان تبدیل شده است

شیخ نبیل قاووق در سخنانی با تأکید بر لزوم برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور در موعد مقرر، گفت: لبنان به صحنه دخالت‌های آمریکا و عربستان تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۰۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ - 11February 2022

لبنان به صحنه دخالت‌های آمریکا و عربستان تبدیل شده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «شیخ نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله اعلام کرد که این گروه مقاومتی بر لزوم برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد مقرر و از پیش تعیین شده تأکید دارد.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله همچنین افزود: متأسفانه شاهد آن هستیم که در مرحله پیش از برگزاری انتخابات، دخالت‌های خارجی در امور داخلی لبنان بیش از پیش شدت گرفته است.

این مقام حزب‌الله در ادامه عنوان کرد: لبنان به صحنه دخالت‌های آمریکا و عربستان تبدیل شده است. هدف اصلی و اساسی آمریکایی‌ها سعودی‌ها از دخالت در امور داخلی لبنان، تحریک مردم علیه حزب الله است.

چندی پیش هم «خلیل حمدان» عضو هیأت رئیسه جنبش «أمل» لبنان سخنانی را در خصوص گمانه‌زنی‌ها پیرامون احتمال تعویق زمان برگزاری انتخابات پارلمانی مطرح کرد. این عضو هیأت رئیسه جنبش أمل یادآور شد: ما در جنبش أمل با هرگونه تأخیر در زمان برگزاری انتخابات پارلمانی مخالف هستیم. جنبش أمل بر لزوم برگزاری انتخابات در موعد از پیش تعیین شده تأکید دارد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار