راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در هرمزگان برگزار شد

راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در سواحل نیلگون خلیج فارس برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ - 11February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، راهپیمایی 22 بهمن در بندرعباس ساعت ۹ از میدان لارک تا بوستان غدیر (زیر پرچم) برگزار شد.

شهروندان با تزیین خودروها و موتورهای شخصی، در این راهپیمایی شرکت کردند، همچنین در یوم الله ۲۲ بهمن، راهپیمایی دریایی نیز در سواحل نیلگون خلیج فارس برگزار شد. سخنران این مراسم «سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بود.

مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهرستان رودان از میدان جمهوری اسلامی تا گلزار شهدا، بندرخمیر از میدان سردار سلیمانی تا گلزار شهدا و در بشاگرد - شهر گوهران از مقابل نمایندگی بهزیستی تا گلزار شهدای گمنام است.

این مراسم در جزیره هرمز از میدان شهدا به سمت گلزار شهدای هرمز، شهرستان سیریک از ورودی شهر بندر سیریک تا گلزار شهدای گمنام، در حاجی آباد از میدان امیرکبیر تا امامزادگان سید محمد و سید امیرنظام الدین، در جاسک از میدان امام خمینی (ره) - بلوار امام تا سه راهی ورودی جاسک و در قشم از میدان سردار سلیمانی تا میدان‌های شهدا گمنام و حافظ در بوستان زیتون برگزار شد.

راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهرستان بندرلنگه نیز از مقابل گلزار شهدای گمنام تا مسجد جامع، پارسیان از میدان جمهوری تا گلزار شهدای این شهرستان، شهرستان بوموسی از میدان امام حسین (ع) به سمت رینگ جزیره تا گلزار شهدا، میناب از میدان ۲۲ بهمن تا بلوار امام خمینی (ره) و شهرستان بستک از گلزار شهدا - بلوار امام خمینی تا بوستان جهانگیریه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها