نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

هدف انقلاب اسلامی حفظ کرامت مردم است

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: امام خمینی (ره) فرمودند من آمده‌ام تا بزرگواری مردم حفظ شود، یعنی انقلاب کردیم تا کرامت مردم حفظ شود، انقلاب کردیم که طاغوت کنار برود و کارها سامان پیدا کند، پس اگر به هدف امام خمینی (ره) توجه کنیم، متوجه این می‌شویم که مردم همه‌کاره هستند.
کد خبر: ۵۰۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱ - 11February 2022

هدف انقلاب اسلامی  حفظ کرامت مردم بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن اظهار داشت: امروز مردم بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب با وجود تمام مشکلات، صحنه‌های زیبایی خلق و همچون گذشته راهپیمایی ۲۲ بهمن را باشکوه برگزار کردند.

وی با اشاره به سخنرانی امام خمینی (ره) در اسفند سال ۱۳۵۷ گفت: از مسئولین خواهش می‌کنم اگر صدای من را می‌شنوند گوش دهند، امام فرمودند من خادم این ملت هستم، امام فرمودند از نخست‌وزیر تا کسانی که در ادارات به‌طور مستقیم ارتباط با مردم دارند از اسراف، تجمل و کاغذبازی خودداری کنند و هدف انقلاب اسلامی حفظ کرامت مردم بود.

حجت‌الاسلام شعبانی ادامه داد: امام خمینی (ره) در سخنرانی‌هایشان در سال ۱۳۵۷ فرمودند من آمده‌ام تا بزرگواری مردم حفظ شود، یعنی انقلاب کردیم تا کرامت مردم حفظ شود، انقلاب کردیم که طاغوت کنار برود و کارها سامان پیدا کند، پس اگر به هدف امام خمینی (ره) و سخنرانی‌هایش توجه کنیم، متوجه این می‌شویم که مردم همه‌کاره هستند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) مردم را صاحب اختیار معرفی می‌کرد، گفت: امام مردم را ولی‌نعمت معرفی می‌کند و همه کسانی که در هر جایی مسئولیت دارند، لازم است به این مسئله توجه کنند و به مردم خدمت کنند.

امام جمعه همدان اظهار داشت: کجای دنیا می‌توان چنین ملتی را پیدا کنید که بعد از گذشت ۴۳ سال با این شور و شعف و با همه مشکلات این‌گونه حضور پیدا کنند و امیدواریم که بتوانیم قدردان این تجمعات باشیم و قدردانی ما هم باید قدردانی عملی از مردم باشد.

وی متذکر شد:  امروز ما مشکلات فراوانی داریم، وقتی مردم در صحنه حضور پیدا می‌کنند معنی‌اش این نیست که مشکلات را پذیرفته‌اند، معنی‌اش این است که می‌گویند مسئولین ما هستیم شما هم باید در میدان باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار