معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت زهرا (س) خبر داد؛

مناسب‌سازی امکانات بهشت زهرا (س) برای معلولان و جانبازان

«توکلی‌نژاد» از احداث سه نمازخانه جدید و مناسب سازی سرویس‌های بهداشتی ویژه معلولان و جانبازان سرافراز در این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ - 13February 2022

مناسب‌سازی سرویس‌های بهداشتی بهشت زهرا (س) ویژه معلولان و جانبازانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علی توکلی‌نژاد» معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) از احداث سه نمازخانه جدید و مناسب سازی سرویس‌های بهداشتی ویژه معلولان و جانبازان سرافراز در این سازمان خبر داد.

«علی توکلی‌نژاد» معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) با اشاره به این خبر اظهار داشت: با توجه به حجم مراجعات به سازمان بهشت حضرت زهرا (س) و کمبود نمازخانه، تلاش ما این است که سرانه نمازخانه را در این سازمان افزایش دهیم.

معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) افزود: در همین راستا تا پایان امسال سه نمازخانه در قطعه‌های ۷۹، ۹۰ و ۳۲۷ احداث خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) با اشاره به تکالیف بالادستی مبنی بر اینکه فضا‌های شهری باید برای معلولان و جانبازان مناسب سازی شود گفت: این موضوع نیز در دوره جدید با تاکید ویژه مورد توجه قرار گرفته است و تلاش می‌کنیم در همه بخش‌ها این موضوع دیده و لحاظ شود.

وی اضافه کرد: مناسب سازی ورودی و فضای داخلی سرویس‌های بهداشتی از جمله موضوعاتی هستند که با الزام فوریت به آن پرداختیم و در حال حاضر بهسازی سرویس‌های قدیمی و توجه به مناسب سازی در سرویس‌های در دست احداث مورد توجه ویژه است.

توکلی‌نژاد توضیح داد: در ناحیه یک، طی چند سال گذشته، بهسازی سرویس‌های بهداشتی صورت گرفت، در ناحیه دو، از مجموع ۹ سرویس قدیمی، در سال گذشته یک سرویس و امسال هم شش سرویس بهسازی و مناسب سازی شدند و بهسازی دو سرویس باقی مانده نیز به زودی عملیاتی می‌شود.

معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) ادامه داد: در ناحیه سه که شامل قطعات جدید است با توجه به افزایش قبور و به فراخور نیاز، سرویس‌های بهداشتی جانمایی می‌شود که یک نمونه آن سرویس بهداشتی قطعه ۳۲۷ با ۳۲ چشمه است که ساخت آن آغاز شده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار