امام جمعه زنجان:

اقدامات بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی امیدآفرینی کرده است

آیت‌الله «خاتمی» گفت: اقدامات قرارگاه سازندگی در حوزه محرومیت‌زدایی امید و دلگرمی خاصی را در بین مردم ایجاد کرده است.
کد خبر: ۵۰۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲ - 14February 2022

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، آیت‌الله «شیخ علی خاتمی» امروز در آئین کلنگ‌زنی یک‌هزار و ۱۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی و بهره‌برداری از ۶۰۳ پروژه در این راستا در استان زنجان اظهار داشت: اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی برگ زرینی بی‌منت است که توسط بسیج عملیاتی خواهد شد.

امام جمعه زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا از آغاز پیروزی انقلاب تا مدافعان حرم افزود: به دلیل آشنایی با کار در جهاد سازندگی مطمئن هستم که فعالان در این حوزه و طرح‌ها و پروژه‌های محرومیت‌زدایی احساس خستگی نمی‌کنند.

وی با بیان از اوایل دهه ۹۰ شعارهای رهبر معظم انقلاب عمدتا اقتصادی است، تصریح کرد: ایشان متوجه شده بودند که مسائل و مشکلات ما در این برهه از تاریخ اقتصادی است.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه اقدامات قرارگاه سازندگی در حوزه محرومیت‌زدایی امید و دلگرمی خاصی را در بین مردم ایجاد کرده است، ادامه داد: این اقدامات با ارزش و امیدآفرین است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه از نزدیک شاهد فعالیت‌های فعالان در حوزه محرومیت‌زدایی بوده است، افزود: این اقدامات روح امید و دلگرمی را در بین مردم تقویت کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها