نماینده ولی فقیه در مازندران:

فشار اقتصادی و تحریم از زیبایی‌های مسیر انقلاب است

«محمدی لائینی» فشار اقتصادی، تحریم و تهدیدها و جنایت آمریکا و صدامیان و داعشیان را از زیبایی‌های مسیر انقلاب بیان کرد.
کد خبر: ۵۰۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴ - 16February 2022

فشار اقتصادی و تحریم از زیبایی‌های مسیر انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران شامگاه چهارشنبه در بیست‌وهشتمین یادواره سرداران و 40 شهید مسجد امام جعفر صادق (ع) خیابان مهیار ساری که با محوریت شهید مدافع حریم امنیت «مصطفی نوروزی» برگزار شد، با تسلیت وفات حضرت زینب (س) اظهار داشت: مراسم اولین سالروز شهادت شهید «مصطفی نوروزی» دارالشفا است. 

وی جمله «ما رایت الا جمیلا» را برجسته‌ترین کلام حضرت زینب (س) دانست که بار عرفانی و معنوی بسیار بالایی دارد و افزود: حضرت زینب (س) در اوج همه مصیبتها زیباترین جملات معراجی‌ترین و آسمانی‌ترین کلمات را بیان می‌کند که نشان از خدایی بودن مسیر دارد.

محمدی لائینی با بیان اینکه حضرت زینب  (س) و  امام حسین (ع) و یارانش آنچه را که خدا می‌خواست انتخاب کردند و طرف مقابل آنچه که شیطان می‌خواست را انتخاب کردند، گفت: دفاع از ناموس و جان و مال زیباست و زینب (س) انتخاب کرد آنچه را که خدا می‌خواست و در این مسیر هر بلا و مصیبت زیباست. 

وی با بیان اینکه مردم طی 42 سال سیصد هزار شهید دادند، بیان داشت: تقدیم شهدا در دفاع از وطن و حرم و امنیت زیباست.

محمدی لائینی فشار اقتصادی، تحریم و تهدیدها و جنایت آمریکا و صدامیان و داعشیان را از زیبایی‌های مسیر انقلاب بیان کرد و ادامه داد: کودک‌کشی و قحطی‌ و قدرت پرستی و پول پرستی و دنیاپرستی جنایت است و عوامل شان مجرم و جنایتکار هستند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه فساد در وزارت کار جنایت است و در این راستا پرونده 120 مفسد به دستگاه قضایی فرستاده شد، عنوان کرد: ملت برای استقلال و شرف و آزادی از اسارت و نوکری آمریکا و غرب قیام کرد و ایستاد و در این مسیر هر چه برسد زیباست.

محمدی لائینی با بیان اینکه باید سبک زندگی‌مان خدایی باشد و پوشش و حجاب و نماز و عبادت در راه خدا باشد، اضافه کرد: همچنین عزاداری‌ها باید در مسیر خدا و ولایت و انقلاب و تحکیم انقلاب باشد.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه جشنواره فیلم فجر دارای ضعف‌های جدی بود، خاطرنشان کرد: آدم‌های ناجور با پوشش‌های ناجور حرام زادگی و زنا را به اسم عشق مباح و ارزش دانستند و اینها حرفهای شیطانی است و باید تجلیل از شهدا را ترویج کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم و شهدا و پویندگان راه شهدا در مسیر خدا هستند و باید این درس را از حضرت زینب کبری (س) بیاموزیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار