دبیرکل جمعیت هلال احمر خبر داد؛

بکارگیری ۱۶۹۰ نیروی امدادی برای پوشش مراسم تشییع شهید جمهور

سلیمانی از بکارگیری هزار و ۲۹۰ نیروی امدادی و ۳۵۰ نیروی پشتیبانی و ۵۰ نیروی ستادی برای مراسم تشییع پیکر آیت الله رییسی در تهران خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲ - 21May 2024

بکارگیری ۱۶۹۰ نیروی امدادی برای پوشش مراسم تشییع شهید جمهوربه گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «یعقوب سلیمانی» دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به آماده‌باش ۱۰۰ درصدی هلال احمر در استان‌هایی که مراسم تشییع پیکر آیت الله رئیسی در آن برگزار می‌شود، گفت: نیرو‌های هلال احمر فردا در مراسم تشییع پیکر آیت الله رئیسی از ساعاتی قبل از مراسم در ۶۴ نقطه شهر تهران مستقر می‌شوند.

وی افزود: هلال احمر با بکارگیری هزار ۲۹۰ نیروی عملیاتی، ۳۵۰ نیروی پشتیبانی و ۵۰ نیروی ستادی، پوشش امدادی را انجام می‌دهد. علاوه بر این تجهیزات لجستیک هلال احمر شامل ۲۶ دستگاه آمبولانس، ۲۷ خودروی عملیاتی، پنج خودروی نجات، سه دستگاه اتوبوس آمبولانس، پنج دستگاه موتور امدادی و در مجموع ۱۰۰ خودرو و بالگرد هلال احمر در این عملیات به کار گرفته می‌شوند.

سلیمانی ادامه داد: نیرو‌های هلال احمر در مبادی منتهی به میدان آزادی، خیابان کارگر شمالی و جنوبی، دانشگاه تهران، میدان انقلاب، چهارراه ولیعصر و خیابان‌های منتهی به محدوده برگزاری مراسم مستقر می‌شوند و تا ساعاتی پس از مراسم نیز پوشش امدادی مراسم ادامه خواهد داشت تا تمامی‌شهروندان بتوانند در ایمنی کامل در مراسم تشییع شهید آیت الله رئیسی حاضر شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار