امام جمعه دشتستان:

قیام مردم تبریز یک نقطه عطف مهم انقلاب اسلامی است

«مصلح» گفت: قیام مردم تبریز یک نقطه عطف مهم انقلاب اسلامی است که چهلم‌های دیگری را در یزد، شیراز، جهرم و سایر شهرها تا پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال داشت.
کد خبر: ۵۰۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳ - 18February 2022

قیام مردم تبریز یک نقطه عطف مهم انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسن مصلح» امام جمعه دشتستان، در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان اظهار داشت: قیام مردم تبریز یک نقطه عطف مهم انقلاب اسلامی است که چهلم‌های دیگری را در یزد، شیراز، جهرم و سایر شهرها تا پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال داشت.

وی گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز در دیدار ۲۸ بهمن فرمودند که ابتکار مردم تبریز در این روز موجب شکل گیری سنت چهلم گیری و استمرار مبارزه ملت و ثمردهی انقلاب شد.

امام جمعه دشتستان بیان کرد: رهبری در این دیدار فشار اقتصادی و عملیات رسانه‌ای را دو ابزار اصلی استکبار برای جدا کردن مردم از نظام و دستکاری در فکر آنها برشمردند و گفتند که دروغ پردازی و تهمت زنی به ارکان انقلاب و مراکزی که در پیشرفت انقلاب تأثیر دارند شیوه‌هایی است که در عملیات رسانه‌ای استفاده می‌شوند.

حجت‌الاسلام مصلح با اشاره به ۲۹ بهمن روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی خاطرنشان کرد: از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی می‌توان به ایجاد تحرک در اقتصاد و بهبود شاخص‌های کلان، توانایی مقاومت در برابر عوامل تهدیدزا، تکیه کردن بر ظرفیت‌های داخلی کشور، رویکرد جهادی_ همت جهادی و کار جهادی، محور قرار گرفتن مردم، امنیت اقلام راهبردی و اساسی، کاهش وابستگی اقتصاد کشور به نفت، اصلاح الگوی مصرف، فساد ستیزی و دانش محوری و توجه به اقتصاد دانش بنیان اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار