نماینده ولی فقیه در مازندران:

تربیت باسواد بی‌دین خیانت است

«محمدی لائینی» گفت: تربیت باسواد بی‌دین و بی‌توجه به ارزش‌ها یک نوع خیانت و جنایت است.
کد خبر: ۵۰۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ - 19February 2022

تربیت باسواد بی‌دین خیانت و جنایت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در دیدار با سرپرست اداره‌کل نوسازی مدارس و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان مازندران با بیان اینکه اولین گام برای رشد یک جامعه و انسان دانایی است، اظهار داشت: در کنار دانایی باید تزکیه و اخلاق و صداقت و فرهنگ و دین سالم مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: تربیت باسواد بی‌دین و بی‌توجه به ارزش‌ها یک نوع خیانت و جنایت است چراکه بزرگترین جنایت‌های دنیا را باسوادترین انسان‌ها و کشورها انجام می‌دهند.

محمدی لائینی با بیان اینکه بسیاری از توهین‌های مقدسات از سوی باسوادها صورت گرفت، به کار بردن حرف نامربوط و بی‌ربط یک نویسنده در جشنواره فیلم فجر و ترویج فرهنگ غلط ازدواج سفید و مسئله حرامزادگی را با عنوان عشق مقدس، فریبکاری دانست و ادامه داد: یکی از عوامل طلاق‌ خیانت‌هاست.

امام جمعه ساری ادامه داد: باسواد دیندار، باحجاب، باخدا، بامعرفت، باوجدان و خیر را باید تربیت کنیم و به دانش آموزان در این زمینه توجه داشته باشیم.

وی توجه به مسائل دینی، فرهنگی و اخلاقی دانش آموزان را ضروری دانست و اضافه کرد: در کنار مدرسه‌سازی به فرهنگ و دین و اخلاق و معنویات دانش آموزان باید توجه کرد و دغدغه داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار