استاندار کردستان:

باید با حرکت در مسیر شهدا حافظ نظام باشیم

«زارعی‌کوشا» گفت: حضور در کنار خانواده شهدا و ایثارگران توفیق الهی است و امیدواریم بتوانیم با حرکت در مسیر شهدا خادمان واقعی برای مردم و حافظ نظام و ارزش‌های آن باشیم.
کد خبر: ۵۰۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳ - 19February 2022

باید با حرکت در مسیر شهدا حافظ نظام باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در سفر به شهرستان کامیاران با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام و در ادامه با خانواده شهید «سجاد محمدی» دیدار کرد.

استاندار کردستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: حضور در کنار خانواده معظم شهدا و ایثارگران توفیق الهی برای مدیران دستگاه‎های اجرایی و مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و امیدواریم بتوانیم با حرکت در مسیر شهدا خادمان واقعی برای مردم و حافظ نظام و ارزش‌های آن باشیم و نهادینه کردن این فرهنگ تلاش کنیم.

شهدا و ایثارگران سند افتخار نظام و انقلاب هستند

«اسماعیل باتمانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کامیاران نیز در این دیدار اظهار داشت: شهرستان کامیاران ۴۲۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این شهدا ۶۵۰ فرزند به یادگار مانده است.

وی عنوان کرد: شهدا، ایثارگران و جانبازان سند افتخار نظام و انقلاب هستند که در برهه‌ای از تاریخ مدال افتخار و فداکاری را با نثار جان خود نه‌تنها در کشور بلکه در دنیا به گردن آویختند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کامیاران تصریح کرد: ایثار و جانفشانی در دوران دفاع مقدس در تاریخ کم‌نظیر بود و صد‌ها هزار شهید و جانباز نثار ارزش‌ها و آرمان‌های بلند اسلام و انقلاب اسلامی شد تا امنیت در این کشور برقرار شود و مردم کامیاران نیز در این راه جانانه از میهن دفاع کردند و امروز این شهرستان ۵۷۰ نفر جانباز و ۳۸ آزاده سرافراز دارد.

شهید سجاد محمدی از کارکنان بخش آموزش نیروی انتظامی بود که در سال ۱۳۹۶ در فریدون‌کنار حین انجام ماموریت سقوط کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار