نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

جانبازان عزت و منزلت را برای کشور به ارمغان آوردند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: جانبازان با ایثارگری عزت و منزلت را برای خود و کشور به ارمغان آوردند و امیدواریم بتوانیم همواره احترام و جایگاه آن‌ها را حفظ کرده و قدردان زحمات این عزیزان باشیم.
کد خبر: ۵۱۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ - 08March 2022

جانبازان عزت و منزلت را برای کشور به ارمغان آوردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان و «رضا نجفی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، شامگاه گذشته (دوشنبه) به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، با چند تن از جانبازان شهرستان سنندج دیدار کردند.

حجت‌الاسلام «پورذهبی» در این دیدار، حضور در جمع جانبازان را مایه افتخار دانست و اظهار داشت: جانبازان سال‌ها در راه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی ایثار و مجاهدت کردند و امروز ما هرچه داریم، از زحمات این بزرگواران است.

وی افزود: جانبازان با ایثارگری عزت و منزلت را برای خود و کشور به ارمغان آوردند و امیدواریم بتوانیم همواره احترام و جایگاه آن‌ها را حفظ کرده و قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

«جانبازان» شیرمردان عرصه جهاد هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان نیز ضمن ادای احترام به صبر و استقامت جانبازان، اظهار داشت: ایثارگران عزیز در دوران جنگ تحمیلی از هرچه داشتند گذشتند تا از اسلام، اعتقادات و خاک میهن دفاع کنند.

وی افزود: جانبازان آن‌روز‌ها شیرمردان عرصه جهاد بودند و امروز طلایه‌داران ترویج فرهنگ ایثار در جامعه هستند و بدون هیچ توقعی در برابر مشکلات و رنج‌های ناشی از جانبازی، از خود صبوری نشان دادند و با این فداکاری، درس بزرگی به ما آموختند.

نجفی تأکید کرد: حماسه و فداکاری جانبازان در مسیر حق همچنین صبر و ایستادگی خانواده‌های آنان در برابر سختی‌های دوران جانبازی، پس از گذشت سال‌ها قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار