در بیانیه بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس تاکید شد؛

دولت در مذاکرات با حفظ اقتدار از خطوط قرمز نظام عدول نکند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از دولت درخواست کردند که در مذاکرات هسته‌ای از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران عدول نکرده و با حفظ اقتدار تا رفع تمامی تحریم‌ها به مذاکرات ادامه دهند.
کد خبر: ۵۰۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ - 20February 2022

بیانیه بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس/ دولت در مذاکرات از خطوط قرمز نظام عدول نکندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای ضمن تشکر از دولت در حفظ صلابت و اقتدار در مذاکرات هسته‌ای تاکید داشتند که دولت هیچگاه از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران و منافع ملی کوتاه نیاید و با اقتدار همچون گذشته به مذاکرات ادامه دهد.

در این بیانیه آمده است که باید تمام تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ملت ایران وضع شده است رفع و آمریکا باید متعهد شود که دوباره بدعهدی نکرده و زیر قول‌های خود نخواهد زد.

همچنین نمایندگان تاکید داشتند که از دولت و تیم مذاکره کننده ایران حمایت خواهند کرد تا موفقیتی در مذاکرات هسته‌ای که همراه با رفع تمامی تحریم‌ها است حاصل شود.

در این بیانیه آمده است که تیم مذاکره کننده نباید به قول‌های عملیاتی نشده آمریکایی‌ها خوشبین باشند و باید بعد از راستی آزمایی لغو تمامی تحریم‌ها ایران تعهدات خود را به مرحله اجرا در بیاورد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار