فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق:

امنیت پایدار بر نوار مرز‌های شرقی کشور حاکم است

امیر «آذریان» با بیان اینکه هیچ‌گونه تهدیدی از سمت افغانستان برای کشورمان متصور نیست، از امنیت پایدار حاکم بر نوار مرز‌های شرقی کشور خبرداد و گفت: تحرکات را با سامانه‌های کنترل هوشمند در مرز شمال شرق کشور رصد می‌کنیم.
کد خبر: ۵۰۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴ - 01March 2022

امنیت پایدار بر نوار مرز‌های شرقی کشور حاکم است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در گفت‌وگویی با اشاره به اقتدار دفاعی و امنیتی کشور، اظهار داشت: احساس امنیت از اساسی‌ترین و مهم‌ترین نیاز افراد هر جامعه محسوب می‌شود و این مهم در مناطق مرزی دارای اهمیت بیشتری است و از طرفی احساس امنیت از مقوله‌ها و نیاز‌های پیشرفت و توسعه پایدار هر کشور محسوب می‌شود.

وی در تشریح نقش امنیت ساز قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش، تأکید کرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از زمان حضور آمریکا در افغانستان و بعد از روی کار آمدن طالبان در آن کشور، طی چهار سال اخیر به منظور تأمین امنیت پایدار در مرز‌های شمال شرق و شرق کشور، تیپ‌های متحرک هجومی خود را در نوار مرزی مستقر کرده است.

امیر آذریان با اشاره به امنیت پایدار حاکم بر نوار مرز‌های شرقی کشور، بابیان اینکه کنار برخورداری از حضور نیروی انسانی، از سامانه‌های کنترل هوشمند در رصد مرز‌های شرقی کشور استفاده می‌کنیم، اضافه کرد: این توانمندی، امنیت خوبی برای هم‌وطنان عزیزمان در شهر‌های مرزی ایجاد کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه تهدیدی از سمت افغانستان برای کشورمان متصور نیست، از پایش اطلاعاتی و فرا سرزمینی و رصد تحرکات منطقه با هوشیاری فرزندان ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار مرزبانان غیور کشورمان خبر داد و تصریح کرد: مردم شریف ایران اسلامی و به‌ویژه مرزنشینان عزیز، مطمئن باشند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بااقتدار از ایران اسلامی دفاع کرده و می‌کنند.

امیر آذریان با اشاره به آمادگی نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش در پاسداری از میهن اسلامی، اظهار داشت: اجازه هیچ‌گونه نفوذ و تعرضی را در مرز‌های ایران اسلامی نخواهند داد.  

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار