نماینده ولی فقیه در مازندران:

اصول اعتقادی و ارزش‌های انقلاب اسلامی را باید حفظ کنیم

«محمدی لائینی» گفت: سیاست و ورزش برای ما دارای اصول اعتقادی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و  باید این اصول و ارز‌ش‌ها را حفظ کنیم.
کد خبر: ۵۰۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ - 02March 2022

اصول اعتقادی و ارزش‌های انقلاب اسلامی را بایدحفظ کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در دیدار با مدال آوران مازندرانی المپیک با تبریک عید مبعث، از غیرت ملی و قوت و همت والای ورزشکاران و وطن دوستی و وطن پرستی در میادن مختلف ورزشی تقدیر کرد و اظهار داشت: امروز حوزه ورزش به صورت جدی در دنیا مورد توجه است و همه کشورها در این حوزه دارای نام و نشان و قهرمان و افتخار هستند و کشور و ملت خود را سرفراز می‌کنند.

وی افزود: ورزشکاران باید چهره ماندگار از خود در تاریخ آینده داشته باشند و نام‌شان همچون پهلوان تختی و پوریای ولی ماندگار بماند.

محمدی لائینی با بیان اینکه برای همه کشورها قهرمانان مهم هستند، بیان داشت: نسل جوان هم به قهرمانان می‌بالند و افتخار می‌کنند و تشویق می‌شوند و سعی می‌کنند در حوزه ورزش استعدادهای خود را بالفعل کنند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه مسئله ورزش برای ما مهم و حیثیتی است، گفت: ورزشکاران در کنار ورزش به ارزش‌های اسلامی ایرانی توجه دارند و پایبند هستند و ارزشها را حفظ می‌کنند و زنده نگه می‌دارند. 

وی با بیان اینکه دنیا با حکمرانان شایسته و رهبر معظم انقلاب و سرداران و قهرمانان پر افتخار ما سر سازش ندارد، خاطرنشان کرد: وقتی نمایندگان ما در مقابل رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی حاضر نمی‌شوند و از رقابت خودداری می‌کنند ضربه ای که می‌خورند مایه آبروریزی استکبار است.

امام جمعه ساری ادامه داد: خیلی از کشورها نیز به تبع ورزشکاران کشور ما در مقابل رژیم غاصب به میدان نمی‌روند و الگو و پیشگامی آن با ورزشکاران ما بود.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه در جریان جنگ اوکراین، فیفا حوزه ورزشی و ورزشکاران را تحریم کرد و به شدت ورزش در دامن سیاست افتاده و سیاسی شده است، تصریح کرد: هر کجا به نفع دشمنان است ورزش، سیاسی می‌شود و هر کجا به نفع‌شان نیست می‌گویند نباید سیاسی شود.

وی اضافه کرد: سیاست و ورزش برای ما دارای اصول اعتقادی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و  باید این اصول و ارز‌ش‌ها را حفظ کنیم.

امام جمعه ساری بیان داشت: همانطور که ورزشکاران قهرمان هستند شهدا هم قهرمانان میدان حفظ امنیت بودند و اگر آنها پهلوانی و قهرمانی و شجاعت خود را نشان نمی‌دادند امنیتی نبود که پهلوانان به ورزش بپردازند و استعداد خود را نشان بدهند و هر کس باید در حوزه خود قهرمان‌پروری کند.

محمدی لائینی ادامه داد: در حوزه سلامت و دفاع مقدس و دفاع از حرم و ورزش، ایران اسلامی قهرمان پروری می‌کند و فرزندان این ملت این لیاقت را دارند.

امام جمعه ساری گفت: از اصل قهرمانی و پایبندی به ارزش‌ها تشکر می‌کنم و کسانی که در این حوزه به قهرمانی بین المللی رسیده اند باید از پشتوانه اقتصادی برخوردار باشند.

به گفته نماینده ولی فقیه در مازندران کسی که یک ملت را خوشحال می‌کند ملت هم باید در مقابل این فرزند لایق و شایسته قدردان باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار