مراسم معارفه مدیر حفظ آثار دفاع مقدس مشهد برگزار شد

در مراسمی سرهنگ پاسدار «جواد شایان» به‌عنوان مدیر حفظ آثار دفاع مقدس مشهد معرفی شد.
کد خبر: ۵۰۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ - 03March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، مراسم معارفه مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مشهد با حضور «حسن داوری» فرماندار مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی، نمایندگان یگان‌های نیروهای مسلح و جمعی از مدیران اجرایی در فرمانداری مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم به تشریح مأموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و همچنین دفاتر نمایندگی حفظ آثار در شهرستان‌ها پرداخت.

وی در ادامه گسترش حوزه مأموریتی اداره‌کل حفظ آثار در شهرستان‌ها را منشأ برکات زیادی دانست و اظهار داشت: بحمدالله سه سال از فعالیت دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تمام شهرستان‌های استان‌های خراسان رضوی می‌گذرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: با تلاش پیشکسوتان جهاد و مقاومت و جوانان آتش به اختیار که در این دفاتر مشغول به انجام وظیفه هستند در تعامل با دستگاه‌های محلی و تشکل‌های مردم‌نهاد اقدامات ارزشمندی در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفته است.

 این مسئول راه‌اندازی مدیریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مشهد را یک ضرورت دانست و گفت: امیدواریم با حمایت فرمانداری مشهد و دستگاه‌ها و ساختارها این مدیریت بتواند اقدامات مؤثری را در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت به انجام برساند.

فرماندار مشهد نیز در این مراسم در سخنانی نشر ارزش‌های دفاع مقدس را یک ضرورت دانست و گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت جهادی با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در جهت تحقق این مأموریت که ضامن تداوم حرکت رو به‌پیش انقلاب اسلامی است گام برداریم.

وی در ادامه هماهنگی و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و ساختارها در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تبیین این حماسه عظیم در بین نسل جوان را خواستار شد.

این مسئول برگزاری مستمر جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس مشهد، ارائه طرح‌های فرهنگی در حوزه نشر ارزش‌ها براساس تقویم مناسبتی دفاع مقدس و نقش‌آفرینی همه دستگاه‌های در اجرای این طرح‌ها را ضروری دانست.

در این مراسم طی حکمی از سوی سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» سرهنگ پاسدار «جواد شایان» به‌عنوان مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهر مشهد معرفی شد.

پس از معارفه، سرهنگ شایان در سخنانی بیان داشت: با توجه به سنگین بودن مأموریت نشر ارزش‌های دفاع مقدس موفقیت مدیریت حفظ آثار دفاع مقدس مشهد نیازمند حمایت و پشتیبانی همه دستگاه‌هاست.

وی انجام برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۰ و دریافت برنامه‌های سال ۱۴۰۱ و ابلاغ آن را به دستگاه‌ها و ادارت مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار