حال و هوای لشکر فاطمیون در شب عملیات + فیلم و تصاویر

در منطقه عملیاتی پالمیرا، فرمانده فاطمیون در شب عملیات نیروهایش را جمع می‌کند و از نحوه اجرای عملیات می‌گوید: حرم به حضرت عباس (ع) نیاز دارد. در آن هنگام، فریاد «کلنا عباسک یا زینب» در فضا طنین‌انداز می‌شود.
کد خبر: ۵۰۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ - 03March 2022

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، رشادت‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان جبهه مقاومت به خصوص لشکر فاطمیون در قالب اکران عمومی فیلم‌های سینمایی و مستند در جمعه‌های هرهفته در پردیس سینمایی هویزه مشهد مقدس روی پرده می‌رود.

حال و هوای فاطمیون در شب عملیات + فیلم

در روز جمعه ۱۳ اسفندماه جاری نیز در پنجمین هفته اکران عمومی که ساعت ۱۰ صبح به صورت رایگان برگزار می‌شود، علاقه‌مندان شاهد پخش مستند «روی خط آتش» خواهند بود. این ایده از سوی مرکز رسانه فاطمیون و پایگاه مقاومت بسیج شهدای فاطمیون با همکاری حوزه هنری خراسان رضوی و پردیس سینمایی هویزه اجرا می‌شود.

مستند «روی خط آتش» در رابطه با اتفاقات یکی از مهم‌ترین مناطق سوریه یعنی تدمر (پالمیرا) و بازپس‌گیری شهر تدمر سوریه به دست شیرمردان فاطمیون تولید شده است.

این مستند که بیانگر چرایی سقوط تدمر و بازپس‌گیری آن است، ترس نیرو‌های داعش از حضور نیرو‌های مقاومت در این منطقه و در نهایت فرار آن‌ها و کشیده شدن خط آتش به دیرالزور و رقه را به تصویر کشیده است.

حال و هوای فاطمیون در شب عملیات + فیلم

مستند «روی خط آتش» به کارگردانی محمد حاجی‌مقصودی و تهیه‌کنندگی ساسان فلاح‌فر ساخته شده است. گویندگی متن این مستند بر عهده ناصر طهماسب است.

این مستند کامل‌ترین اثری است که تاکنون در رابطه با اتفاقات یکی از مهم‌ترین مناطق سوریه یعنی تدمر (پالمیرا) تولید شده است. در این مستند که بیانگر چرایی سقوط تدمر و بازپس‌گیری آن است، ترس نیرو‌های داعش از حضور نیرو‌های مقاومت در این منطقه و در نهایت فرار آن‌ها و کشیده شدن خط آتش به دیرالزور و رقه به تصویر کشیده شده است.

بر اساس این گزارش، در اکران‌های گذشته مستند «تا آخرین نفس» روایتی از سردار شهید سیداحمد قریشی از فرماندهان ارشد فاطمیون، مستند «جنگ، دوربین، من» روایت چگونگی آزادسازی العماره توسط رزمندگان افغانستانی فاطمیون، مستند «سایه نابودی» روایتی از عملیات بزرگ فاطمیون در دیرالزور، مستند «در جستجوی تاریخ گمشده» روایت مجاهدت رزمندگان افغانستانی در هشت سال جنگ تحمیلی و مستند «ردی از یک مرد» روایتی از سردار شهید علیرضا توسلی بنیانگذار فاطمیون در اکران عمومی به صورت رایگان در پردیس سینمایی هویزه مشهد مقدس روی پرده رفت.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها