مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

هر زائر راهیان نور باید یک رسانه علیه تفکرات استکباری باشد

سردار مرادحاجتی گفت: هر زائر راهیان نور باید یک رسانه علیه تفکرات استکباری باشد چون این ظرفیت میلیونی و جوانان نسل متعهد و جهادی ما بهترین افسران برای مبارزه و مقابله با هجمه های امپراطوری های رسانه ای هستند که علیه این ملت در حال تلاش و انتشارند.
کد خبر: ۵۰۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ - 04March 2022

هر زائر راهیان نور باید یک رسانه علیه تفکرات استکباری باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در یادمان فتح المبین و در جمع جوانان بسیچی راهیان نور اظهار داشت: اگر تدابیر بنیانگذار کبیر انقلاب و سپس راهبردهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود، سرنوشت دیروز کشور ما چیزی شبیه به اوکراین امروز بود.

وی افزود: نباید با نسل جوان و هشیار امروز کشور، شعارگونه سخن گفت بلکه باید با زبان شفاف، صریح، علمی و مستند، آن ها را قانع کرد که بپذیرند شرایط کنونی ما، منطقه و جهان لبریز از تفکرات استکباری چگونه است.

سردار مرادحاجتی گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب بر اقتدار دفاعی و نظامی و همچنین داشتن علم موشک های نقطه زن تاکید می کند، می داند که تفکرات استکباری به محض اینکه متوجه شوند، کشور یا ملتی دچار ضعف شده اند، رخت شیک دیپلماسی شان را درمی آورند و ماهیت پلید هجومی شان را به رخ می کشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: مگر نه این است که دست های پشت پرده تفکرات استکباری است که عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، بحرین و بسیاری مناطق دیگر را ناامن و درگیر جنگ کرده است. آیا اگر ایران اسلامی به واسطه داشتن رهبری مقتدر و ملتی آزاده دچار چنین صلابت و استقلالی نمی شد، می توانست از نقشه شوم استکبار جان سالم به در برد؟ انتظار از نسل جوان کشور عزیزمان این است که در مورد این تحلیل ها، تفکر کنند و محتوا بسازند.

وی متذکر شد: هر زائر راهیان نور باید یک رسانه علیه تفکرات استکباری باشد. فضای راهیان نور باید به سمت جلسات و مراسمات معنوی، علمی، تحلیلی و رسانه ای سوق داده شود چون این ظرفیت میلیونی و جوانان نسل متعهد و جهادی ما بهترین افسران برای مبارزه و مقابله با هجمه های امپراطوری های رسانه ای هستند که علیه این ملت در حال تلاش و انتشارند.

سردار مرادحاجتی گفت: جنگ اوکراین یک عبرت بزرگ است. عبرتی که کشورها را بیدار کرده است که به وعده های پوشالی غرب و آمریکا تکیه نکنند و در پی استقلال و حفظ منافع کشور و ملت خود باشند.

يادمان شهدای فتح‌المبين در هشت کیلومتری شمال‌غربی شوش و در غرب رودخانه کرخه قرار دارد که در این منطقه تعدادی از رزمندگان قرارگاه فجر به فرماندهی شهید بقایی در ۶ روز مانده به عملیات فتح‌المبین قصد رخنه به سنگرهاي دشمن در این منطقه داشتند و در 9 شیار با سنگرهاي كمين دشمن درگير شده و تعداد زیادی از آن‌ها در این شیارها به شهادت می‌رسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار