مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

کتاب «روحانیت، چراغی که هرگز نمی‌میرد» منتشر شد

سرهنگ «آسمند» گفت: کتاب «روحانیت، چراغی که هرگز نمی‌میرد» با موضوع نقش روحانیت شهرستان «باشت» در آیینه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در یاسوج به چاپ رسید.
کد خبر: ۵۰۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵ - 05March 2022

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، از چاپ کتاب «روحانیت، چراغی که هرگز نمی‌میرد» در این استان خبر داد و اظهار داشت: این کتاب با موضوع نقش روحانیت شهرستان «باشت» در آیینه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حمایت دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت این اداره‌کل به چاپ رسیده است.

وی افزود: این کتاب در ۹۶ صفحه به قلم حجت‌الاسلام «علی مجاهدی‌نسب» به رشته تحریر درآمده و در شمارگان ۵۰۰ جلد توسط انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به بازار نشر عرضه شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: روحانیت شهرستان باشت همگام با سایر روحانیون کشور به ترویج مکتب انقلاب پرداختند و در هشت سال دفاع مقدس نیز نقش ارزنده و بسزایی داشتند که در این کتاب به گوشه‌ای از فعالیت‌ها، مجاهدت‌ها و عملکرد و نقش این قشر زحمتکش و همیشه در صحنه در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس پرداخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار