مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

ضرورت توجه به نقش تمدن‌سازی انقلاب اسلامی در جهاد تبیین

حجت‌الاسلام «افتخاری» گفت: باید نقش تمدن‌سازی انقلاب اسلامی در جهاد تبیین بیشتر مدنظر قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۱۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰ - 07March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیدرضا افتخاری» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست با اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد با موضوع «جهاد تببین» اظهار داشت: در ضرورت جهاد تبیین جای هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد و حتی می‌توان گفت طی این سال‌ها هم در این زمینه کم کار کرده‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مبانی نظری، پاسخ‌دهی به شبهات، خدمات نظام و وضعیت ما اگر انقلاب نبود، همه اینها نیاز به تبیین دارند اما از نظر سبک اجرایی طبیعتا باید به دنبال سبکی موثر و کارآمد باشیم.

افتخاری ادامه داد: معلم همه ما در زمینه جهاد تببین باز خود مقام معظم رهبری مدظله‌العالی هستند زیرا اگر تبیین مباحثی مانند کرونا، برجام، رابطه با آمریک و تهاجمات فرهنگی را در نظر بگیریم، می‌توانیم نتیجه بگیریم که ایشان یک تبیین‌گر زبردست و توانا هستند که شیوه کاریشان می‌تواند در این زمینه الگویی خوب و عالی باشد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این‌ مباحث، بحث اقناع‌سازی مهم است و صحبت کردن باید به نحوی باشد که به دل مردم بنشیند و متناسب با همه سلیقه‌ها و مخاطبین باشد بنابراین باید جامعه هدف را در نظر بگیریم و به زبان شهروندی عادی با مردم سخن بگوییم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مهم‌ترین نقش جمهوری اسلامی نقش تمدنی است که جمهوری اسلامی در وجوه مختلف احیاء کرده است، به گونه‌ای که این تمدن زبانزد همه کشورهاست و در انتها این تمدن به تمدن اسلامی می‌رسد.

افتخاری تاکید کرد: طی سال‌های گذشته برخی از تمدن‌ها از بین رفته‌اند و تا جایی که در شرق و دنیای اسلام یک عقده حقارتی به وجود آمد و خودشان را قبول نداشتند اما با آمدن جمهوری اسلامی احساس اعتماد به نفس ملی و مذهبی دوباره احیاء شد و کاری کرد تا ملت‌ها به شیعه و مسلمان بودن خود افتخار کنند.

وی اضافه کرد: ملتی که طی دویست تا سیصد سال اخیر زیر ظلم بوده و نمی‌توانست از خود دفاع کند با احیاء انقلاب اسلامی برای اولین بار یک تنه در مقابل همه دشمنان و ملت‌ها ایستاد و از حق خود دفاع کرد و این حرکت را نباید دست کم گرفت و باید نقش تمدنی انقلاب اسلامی در جهاد تبیین بیشتر مدنظر قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار